Inlägg från: MrsMurphy |Visa alla inlägg
  • MrsMurphy

Pladdertråden!

Det jobbiga är att man får fullständig panik hela tiden av denna beslutsångest och det hela slutar allt för ofta med att man sitter och tjuter i ett hörn...

Går allt för lätt blir man fort dum...
  • MrsMurphy

En kompis använde äl stickor och hon blev tillbakaflyttad 11 dagar...

• MrsMurphy

Hej tjejer! Har en lite gymnast i magen som skuttar a la Lättja med pompoms! På dagen 11 +5 som mina uträkningar!

• MrsMurphy

Självklart glömde läkaren bort mig... Börjar tro att jag är osynlig för sånt händer jämt men efter att jag skrikit till fick jag komma in en timme för sent.

Lilla pyret tror att den befinner sig i en gympasal eller nåt för man såg i princip hur h*n tog sats och skuttade a la studsmadrass. Har ingen anledning att tvivla på att h*n är vi liv efter allt sånt men man såg ju inget hjärta och läkaren blev nästan arg på mig när jag frågade för han undrade hur jag kunde tvivla efter den dom akrobatskutten...

Fick tre bilder med mig hem men man ser ju inte så mycket vettigt och han beordrade mig att inte sitta och analysera sönder bilderna för det syns ju inte så mycket nu.

Enligt mig är jag på 11 +5 och enligt mätningarna också!

2 fötter och två armar såg man så det måste ju se bra ut!

• MrsMurphy

Jag tror jag har spännt mig så mycket den senaste tiden så nu är jag fullständigt aptrött och jag har nog aldrig varit så slut i hela mitt liv...

• MrsMurphy

Kopierar texten från tidigare idag eftersom Hanna frågade efter bilder och jag hamnade med mitt inlägg mitt under herpespratet...

Självklart glömde läkaren bort mig... Börjar tro att jag är osynlig för sånt händer jämt men efter att jag skrikit till fick jag komma in en timme för sent.

Lilla pyret tror att den befinner sig i en gympasal eller nåt för man såg i princip hur h*n tog sats och skuttade a la studsmadrass. Har ingen anledning att tvivla på att h*n är vi liv efter allt sånt men man såg ju inget hjärta och läkaren blev nästan arg på mig när jag frågade för han undrade hur jag kunde tvivla efter den dom akrobatskutten...

Fick tre bilder med mig hem men man ser ju inte så mycket vettigt och han beordrade mig att inte sitta och analysera sönder bilderna för det syns ju inte så mycket nu.

Enligt mig är jag på 11 +5 och enligt mätningarna också!

2 fötter och två armar såg man så det måste ju se bra ut!

• MrsMurphy

Fast nu har jag ju kollat runt en del och min ser ju verkligen ut som aliens när man jämför med alla andras små klumpar... Fundersam

Svar på tråden Pladdertråden!