Pladdertråden!
Jag fattar verkligen inte! Jag läser om och om Thezz inlägg men jag har ludd i huvudet! Kan nån förklara för en virrhjärna i punktform eller nåt?
Jag fattar verkligen inte! Jag läser om och om Thezz inlägg men jag har ludd i huvudet! Kan nån förklara för en virrhjärna i punktform eller nåt?
Cia: Tack! Jag är helt bombad och sänkt nu och känner mig fullständigt lobotomerad...
Thezz: Jag hoppas verkligen att det är falskt alarm och att det blir många kontroller där det bara ser bättre och bättre ut! Jättekramar!
Mornn morrn! Nu har fröken här blivit faster!
Blev ÄNNU en pojke på 54 cm och vägde 3 900! Börjar bli lite stressad över att det regnar pojkar på på min och killens sida... Han är mellanpojken av tre pojkar och jag yngst med 2 äldre storebröder. Bror har 3 pojkar och en flicka och killens brorsa fick ju en pojke...
Är det bara jag som har förlorat all sorts tankeskärpa?? Jag har verkligen ludd i huvudet och det blir kortslutning så fort inlägg inte är inlagt som en pekbok... ![]()
Dulia & Thezz: Jag är till 100% övertygad om att ni kommer ha experter som kollar på er och som kommer fixa detta galant! Har hört så mycket nu om att när det gäller vården så är ju alla överens om att den är värdelös men så fort det kommer till barnalstrande så har sverige total jättekontroll på allt! Detta kommer att gå finfint!
•:*¨¨*:•. Här ska födas bebisar .•:*¨¨*:•.
Believer v.27, Bf 17 maj. Väntar en underbar FLICKA
2007 v.27, Bf 20 maj
Dulia v.24, Bf 6 juni (Marie tror pojke, jag tror flicka) UL 14/2. Hoppas få veta kön då
lurkan v.16, bf 2 augusti (pojke enligt Marie). Rutin-UL 5/3, köns-UL 4/4
Magda v.15, Bf 10 augusti (pojke tror M, jag osäker, flicka enligt Marie)
Hanna v.15, Bf 12 augusti (flicka tror vi båda) UL 1/3.
Lättja v.13, Bf 30 augusti (rödlätt, överaktiv, tjock tjej enligt Maries oerhört tillförlitliga lista)
JUSTer v.12, Bf 2 september (pojke enligt Marie)
Kickan v.9, BF 21 september (pojke tror jag)
Hemligaärtan v.8, BF 21 september
Thezzizen v.8, BF 25 september (manuellt räknat 28/9)
missK v.6, BF 14 oktober (flicka enligt Marie)
Angiee v.6 BF 15 Oktober (flicka enligt Marie)
Hanna: Jag hatar verkligen känslan för jag är totalt korkad. Fullständigt körd i huvudet och är inte kapabel till att sköta mitt jobb ordentligt för jag kan sitta i informationen och en kund frågar efter en titel. Jag ska slå upp titeln på datorn men REDAN då glömt vad dom frågat efter. Så var det hela dagen igår. Och en fullständig katastrof i kassan!
Hanna: Exakt!
Jisses, man har många månader framför sig nu. Undrar hur det kommer gå nu på bokrean då stressnivån är på 300%?? Jag kommer skämma ut mig fullständigt! Får skriva i pannan att jag är gravid och inte fet till att börja med...
Då kanske folk kan ha överseende!
Hanna: Du är i v15 nu va? Jag kommer gå in i v15 där när bokrean drar igång...
Hoppas jag kommer kunna hålla tungan rätt i munnen och bli förskonad från det...
Marie: ![]()
Grattis Beliver!
Hanna: Jag hade exakt samma fundering!
Vilken bar och vilket pucko var jag tillsammans med?? Tror att det var Leksandsbaren då!
Fyller 30 i sommar... Suck! Jag som skulle knarka på Jamaica när jag fyllde 30. Tror jag får stryka det beslutet.
Obs: Talesättet knarka på Jamaica är en grej som vi alla kom på att vi skulle göra när vi var 16!
Så inte bokstavligt talat om ni börjat fundera nu! ![]()