Inlägg från: MrsMurphy |Visa alla inlägg
  • MrsMurphy

Pladdertråden!

Hanna: Som du nojjat! Känns skönt nu va?

En fråga, har ni en punkt som vandrar runt i magen och sticker rejält? Som att ha en knivsudd instucken men det varierar på ställen?

Går allt för lätt blir man fort dum...
  • MrsMurphy

Och den är konstant en längre stund som irriterar och gör lite småont??

• MrsMurphy

Thezz: ¤%&/(/?)?/()%&¤%#%!!! Skrikandes Skitläkare! Jag blir tokig när jag hör sånt! Man är ju så jäkla rädd just nu så de sista man behöver är ett sånt bemötande! Jättekramar!

• MrsMurphy

Då byter jag vecka då! *kors i taket* Tiden går faktiskt framåt!

.•:*¨¨*:•.  Här ska födas bebisar  .•:*¨¨*:•.

Believer v.28, Bf 17 maj. Väntar en underbar FLICKA
    2007 v.27, Bf 20 maj
    Dulia v.25, Bf 6 juni (Marie tror pojke, jag tror flicka)
    lurkan v.17, bf 2 augusti (pojke enligt Marie). Rutin-UL 5/3, köns-UL 4/4
    Magda v.17, Bf 6 augusti (pojke tror vi, flicka enligt Marie) Rutin-UL 6/3
    Hanna v.16, Bf 12 augusti (flicka tror vi båda) UL 1/3.
    Lättja v.14, Bf 30 augusti (rödlätt, överaktiv, tjock tjej enligt Maries oerhört tillförlitliga lista)
    JUSTer v.13, Bf 2 september (pojke enligt Marie)
    Kickan v. 10, BF 21 september (pojke tror jag)
    Hemligaärtan v.9, BF 21 september
    Thezzizen v.9, BF 25 september (manuellt räknat 28/9)
    missK v.7, BF 14 oktober (flicka enligt Marie)
    Angiee v.7 BF 15 Oktober (flicka enligt Marie)
    Jazzy  v.5 BF 29 oktober

• MrsMurphy

Thezz: Uppenbarligen så släpar sig veckorna framåt på nåt mystiskt sätt??!! Undrar vad man gör under tiden bara???

• MrsMurphy

Tror detta är en av baksodan av att man fick reda så tidigt på att man var gravid för nu har man ju verkligen suttit och tuggat på naglarna i 10v redan! Hade nog varit bättre att bara råka upptäcka i v8-9 eller nåt... Men nu har man som sagt ett sekel kvar!

Var på åhlens igår, vilka underbara bebbekläder dom säljer där! Skrattande Jag har ju baara sprungit till närmaste hm eller kapp ahl när jag har varit ute efter presenter och dom har ju haft jättetråkiga killkläder men åhlens hade dom riktigt tuffa! Det var nästan att hadjävulen tog tag i mig!

• MrsMurphy

I killens Du ska bli pappa bok står det lite om shopping så nu är det killens som börjat komma igång och planera! Skrattande Trodde jag aldrig skulle ske! Men nu har han börjat greppa att vi kan börja titta på prylar för sen kanske det blir jobbigare...

• MrsMurphy

Thezz: Har samma problem här! Redan vid mf så låg killen ute på gräsmattan utanför sjukhuset och spydde så jisses, hur kommer detta sluta!

• MrsMurphy

Thezz: Sorry! Skrattande Men jag överväger nästan att ta med svärmor bm för säkerhetsskull!

• MrsMurphy

Jazzy: Jag packar upp fanskapen nu för fulla muggar... Skrikandes Eller rättare sagt snart igen för nu har jag kassapass...

Svar på tråden Pladdertråden!