• MrsMurphy

Pladdertråden!

Hej tjejer!

Gjorde en tjattertråd för oss som äntligen fått till dessa plus efter att ha suttit och surat på Bim-listan för oss som har det lite jobbigt större delen av året!

Tänkte att vi kunde tjattra om våra nojjor och grav ångest här så kan våra darlings på listan trippa in efter att dom får sina plus. Istället för att vi terroriserar dem där med just dessa saker!

Nu ska vi se till att det går vägen denna gången! Skrattande

Går allt för lätt blir man fort dum...
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-19 18:31:20:
    Och här är den kära gamla tråden!

www.familjeliv.se/Forum-1-180/m13746119.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-19 19:40:41:
    Här kommer fortsättningstråden!

www.familjeliv.se/Forum-11-237/m18625984.html
  • Svar på tråden Pladdertråden!
  • MagdaA

Lykos er som har en make/sambo/kille som vill veta. Försökte påverka Micke lite iår, men det går trögt. Han vill att det ska vara en överraskning enda till förlossningen. Jag sa att hur bäbisen ser ut blir ju endå en överraskning, så om vi vet könet kan vi bara planera bätte å förbereda mer, men han gillade inte den idén. Han säger att jag kan få veta om ja vill, men då får jag inte säga nått åt han. Skulle inte funka. Skulle försäga mig direkt ju.

Ängel i himlen och plutt i magen!
  • Cia o krabaten

Jag vill inte heller veta!
    tycker det är "halva charmen" att få se vad det blev äntligen!

• MHoof

Magda: Ja det funkar väl kanske inte att en vet men inte den andra, då säger man väl hon eller han. Tråkigt att han inte vill

• Hannnas

Bel.. gillar Isolde.. även om jag i vanliga fall inte är såå förtjust i de "nya" namnen.. men det är jag det... o du ska inte bry dig ett smack om vad andra tycker... det är ert barn!

.?:*¨¨*:?. är det vår tur nu - v16 .?:*¨¨*:?.
  • jazzy

Beliver: hi hi hi...

Tycker det är ett fint & ovanligt namn..

HANNA: vad ska eran flicka heta??

• Hannnas

Magda.. trist när ni vill olika ...

Cia... det är just det argumentet som jag inte tycker håller i VÅRT fall för jag bryr mig inte alls om vad det är för kön egentligen, att kolla handlar inte om det för mig utan mer känslan av vad det är för person och vem man väntar på

• Cia o krabaten

M vill veta redan med Engla och jag ville inte.
    Så jag sa på Ul att om BM såg ngt så fick hon säga till mig att blunda och så fick M försöka titta själv
    Det är ju stört omöjligt när man inte vet vad man tittar efter *Elaka jag *
    Iaf så låg hon och knep ihop benen så man såg inte i v32! (Extra ul för att moderkakan låg för på rutin)

• Hannnas

Jaz... vi har inga bestämda namn på tös än anders vill Alva och vi båda gillar Lova... men vi får se... Stina gillar vi med finns ju en massa fina, tror att vi kommer ha en namnhög och bestämma oss när vi ser henne isf

• Cia o krabaten

Hannah: Jag kasnke fick min näsbränna när jag gick i tvåan och var hemma och sjuk runt min födelsedag. Då smet jag ut i förrådet och öppnade ett paket och tejpade ihop igen. Det var SÅÅåå tråkigt att få det sen och jag skämdes så mycket
    Det gör jag ALDRIG om
    Men jag förstår de som vill kolla och tycker det är ok. Bara jag slipper veta. Fast man kan ju ändra sig när det väl är dags

• Cia o krabaten

Hannah: Alva och Lova är på min lista med

Svar på tråden Pladdertråden!