Inlägg från: MrsMurphy |Visa alla inlägg
  • MrsMurphy

Pladdertråden!

Nu ska jag krypa till kojs! Natti tjejer! *gäsp*

Går allt för lätt blir man fort dum...
  • MrsMurphy

Lurkan: Du är verkligen inte en hemsk människa! Det är grymt frustrerande att vara gravid för man är ju så slutkörd och jag tror nog att din kille förstår det. Det är samma här hemma, jag lyfter inte ett finger! På morgonen blir inget gjort och på kvällen dunstar jag i säng direkt efter jobbet!

• MrsMurphy

Lurkan: Kan tänka mig att det tar en hel del på ditt humör att gå runt och känna så... Men jag tvivlar verkligen att läget skulle vara så. En minimal risk att det skulle ha gått åt helvete på det sättet så jag tycker verkligen att du ska traska iväg och lyssna!

• MrsMurphy

JUSTer: Är du vaken SÅ länge?? Förvånad En annan borstar tänderna och skuttar till kojs vi 19-20... Gaaaaaaahhhhhh!!

• MrsMurphy

Man bunkrar sömn redan nu alltså? Jag brukar vakna på nätterna av mensvärk. Växer knodden bara nattetid eller?

Jag har sansat mig i år med inköpen för vi ska packa ner mitt berg så vi får lite mer plats här i lyan. Men det blev:

Ett barn blir till
    Moderna Antikviteter
    501 must see sestinations
    Att vänta och föda barn
    Glitterspray och 99 andra klintbergare
    Stockholms skärgård
    Sveriges vägatlas och upplevelser

• MrsMurphy

*gäsp*  Tog en powernap nu innan jobbet men inte sjutton blev jag piggare ändå... Vill sova i en vecka eller två!!

• MrsMurphy

Jazzy: Skojja?! Inte en chans att man har nåt ledigt en sån här vecka! Jag jobbar dessutom mån-lördag nu så jag kommer nog inte vara så kaxig på söndag!

• MrsMurphy

Jazzy: hmmm... Höh... Ähhhh... Vi "råkade" tappa bort dom! Generad Eller nåt... Eller neeej...

• MrsMurphy

Jazzy: Vi är något egensinniga i vår butik och lite problem med att falla in i ledet och bli som alla andra. Vi lever kvar i vårat flummande och det är nog det som våra kunder gillar. Nu vid alla hjärtans dag gjorde vi ett kontra fönster tex med värsta nattsvarta böckerna och det har lett till många garv. Ex Är du gift med en psykopat och liknande och jag vette sjutton om det är så accepterat egentligen men våra kunder älskar våra idiotiska påfund...

Svar på tråden Pladdertråden!