Inlägg från: MrsMurphy |Visa alla inlägg
  • MrsMurphy

Pladdertråden!

Thezz: Jag tycker den är tätt utförlig att följa med i från början... Jag är ju så kåt på att sitta och bläddra i böcker jämt så jag har en känsla av att jag börjar få en aning för många biblar. Men Ett barn blir till är ruskigt trevlig också!!

Går allt för lätt blir man fort dum...
  • MrsMurphy

Vi tyckte det nog var ett rätt roligt inlägg just detta att inte kolla könet... Killen ligger och läser varje kväll nu!

Men som sagt, jag är ju en riktig bokmal som sitter och bläddrar i böcker konstant men jag tar sällan åt mig eller reagerar över saker och ting.

• MrsMurphy

Lurkan: Han har en ganska ingående förklaring till varför han säger just "din kvinna"... Han gfann helt enkelt inget annat ord. Alla är ju inte gifta, sambo eller ens bor tillsammans och tjej kanske inte är så passande för en 35-åring?? Fundersam

Jag har nog skövlat genom lite mycket böcker i just "arbets syfte"... Man läser och större delen av tiden fubnderar man mest till vem boken riktar sig!

• MrsMurphy

Härligt missK!

Jazzy: Vi har boken!

Gissa vem som fortfarande är hormonhäxa? Suck!

Lurkan: Jag gillar den där grottidén! Skulle inte skada!

• MrsMurphy

Orkar inte läsa ikapp nu! Sak dunsta i säng nu! Helt slutkörd! Inatt kl 24,00 drar rean igång men jag jobbar gudskelov bara 8-18 imorgon och 11-20 på onsdag. Men jag tror det kommer bli rätt hårty för vi har dessutom 30% på ordinarie sortimentet.

Jazzy & Lurkan: Ett barn blir till är undansmugglat!

• MrsMurphy

Så när ska vi alla ses?? Har lagt undan Du ska bli pappa boken också Jazzy...

• MrsMurphy

Lurkan: Den är faktiskt redan undansmugglad i pocket men visste inte om det funkar... Jag jobbar måndag-lördag denna vecka så jag är bosatt på jobbet och redo för att luncha konstant! På söndag kan jag pallra mig till stan om det krävs...

• MrsMurphy

Hanna: Du får pallra dig till storstaden!

Om ni läser nåt om en anställd som går bärsärkagång i kaoset så är inte jag... Oskyldig

• MrsMurphy

Jag vill egentligen lämna storstan jag också...

Svar på tråden Pladdertråden!