Pladdertråden!
Morrn morrn!
Lördag blir finfint för mig!
Ska kolla när jag har lunch!
Morrn morrn!
Lördag blir finfint för mig!
Ska kolla när jag har lunch!
Ett mirakel har skett! ![]()
Jag har ca 1 msk av dessa loppfrön i fil/flingor eller müsli/mjölk på morgonen och man känner inte av smaken ett skvatt och nu är det igång på allvar!!
http://www.risenta.se/Psylliumloppfro.htm
Magda: Jag har ju haft ruskiga problem med förstoppningar snarare men nu är det perfekt!
Jag vet inte hur det funkar när det är åt motsatta hållet men jag tror att du kanske borde testa för min mage har mått som en gud nu! Stabil och bra!
Men hääääääääääärligt Lidenborg!!
Jättegrattis! Listan finns nånstans här i tråden men jag hinner inte leta just nu.
Skitmycket här på jobbet och jag har fått höra att jag är den trevligaste expediten dom någonsin träffat! *glad*
Lurkan: Lägger undan!
Hola babes! Nu har fröken här krypit hem... Kan informera att kombinationen gravid/förvirrad med situation kaos/mycket folk inte är det bästa för blodtrycket....
Såg att ni snackat lite foglossning nu igen... Har en fundering om en punkt strax över högra rumpan som värker titt som tätt. Kan det vara nån grav åkomma eller är det ett annat skit?
Lurkan/Jazzy: Bestäm tid ni på lördag så säger jag till på jobbet istället om när jag ska ha lunch!
Lurkan: Kollade dina magbilder nu! Du blir ju snyggare och snyggare och ser smalare men ändå gravida ut för varje vecka som går!
Lidenborg: Höhhh? Usch då! Får nog googla lite på det för killen är less på att knåda nu snart... ![]()
Lidenborg: Huvudet på spiken! Fick jag förklaring till att jag vaknat av ont på höger lår och sånt också när jag ändå var igång...
Tackar för gissningen! ![]()
Hanna: Det var nog den där kunden som gjorde susen...
Iofs så var jag på glatt humör då men såna kommentarer kan få en att må som en gud och vips så har man hjälpt 400 kunder till på ett strålande sätt och man får ännu mer kredit för det.
Självklart försöker man vara bra jämt men den genuina hjälpsamheten då man är på strålande humör kan inte bara plockas fram på automatik, sånt lyser genom när man är på låtsas bra humör.
Oooooooops...