• MrsMurphy

Pladdertråden!

Hej tjejer!

Gjorde en tjattertråd för oss som äntligen fått till dessa plus efter att ha suttit och surat på Bim-listan för oss som har det lite jobbigt större delen av året!

Tänkte att vi kunde tjattra om våra nojjor och grav ångest här så kan våra darlings på listan trippa in efter att dom får sina plus. Istället för att vi terroriserar dem där med just dessa saker!

Nu ska vi se till att det går vägen denna gången! Skrattande

Går allt för lätt blir man fort dum...
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-19 18:31:20:
    Och här är den kära gamla tråden!

www.familjeliv.se/Forum-1-180/m13746119.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-19 19:40:41:
    Här kommer fortsättningstråden!

www.familjeliv.se/Forum-11-237/m18625984.html
  • Svar på tråden Pladdertråden!
  • MrsMurphy

Priscella: Du får hälsa och gratta så mycket! (det var väl hon som jag och Hanna peppade??)

• Prisssan

lättja: Ja det var det Jag ska hälsa från er... blir hon säkert glad! Vilken snabbis va?

• MagdaA

Priscella: hon slår inte min mamma! Sista barnet (nr 7) så hade hon gått över 2 veckor. På kontrollen så låg Josefin åt fel hål. Mamma fick en tid på förlossningen för vändning och igångsättning kl 16. Hon åkte hem, packade väskan. Ringde pappa å sa "Vi ses på förlossningen kl 16 (Pappa var på jobbet) Kl 16 var dom där, 16.15 va Josefine ute! Då hade dom hunnit vända henne, ge mamma värkstimulerande å trycka ut ungen! Snacka om vana efter 7 barn!

Ängel i himlen och plutt i magen!
  • MrsMurphy

Priscilla: Riktiga snabbisar! Så hoppas man att det blir för en annan också!

• MrsMurphy

Magda: Där kan man snacka rutin!

Beliver: Jisses vad dina veckor ramlar iväg?! Byta?? Skrattande

• Prisssan

Shit! Ja men det är härligt. Jag var också snabb men inte så! Shit, hon var helt tagen igår... hela hon lät drömmande

• MHoof

Lättja: *hehe* Det går föööör fort, men visst, vi kan byta. *hehe*

• Hannnas

Morron Tjejjer..

Priiiisc.. åhh du MÅSTE hälsa o gratta syrran din så KUL!!!

Hinner inte vara här så mkt undre FM men sen är jag er

.?:*¨¨*:?. jag ska bli mamma - v16 .?:*¨¨*:?.
  • Snart kanske

God morgon

Här är en som försöker vara potsitiv.. Är idag på dag 22, 8 dpo, och har inga spottings än så länge, plus att tempen steg 0.1, bra va?!
    Även om det inte blir något så är det skönt att mina spottings dröjer..

Grattar än en gång till moster Priscella

• Hannnas

Teeess.. SÅ bra har det väl aldrig varit tidigare?? shit vad spännande!! När ska du doppa stickan då ??

.?:*¨¨*:?. jag ska bli mamma - v16 .?:*¨¨*:?.
Svar på tråden Pladdertråden!