• MrsMurphy

Pladdertråden!

Hej tjejer!

Gjorde en tjattertråd för oss som äntligen fått till dessa plus efter att ha suttit och surat på Bim-listan för oss som har det lite jobbigt större delen av året!

Tänkte att vi kunde tjattra om våra nojjor och grav ångest här så kan våra darlings på listan trippa in efter att dom får sina plus. Istället för att vi terroriserar dem där med just dessa saker!

Nu ska vi se till att det går vägen denna gången! Skrattande

Går allt för lätt blir man fort dum...
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-19 18:31:20:
    Och här är den kära gamla tråden!

www.familjeliv.se/Forum-1-180/m13746119.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-19 19:40:41:
    Här kommer fortsättningstråden!

www.familjeliv.se/Forum-11-237/m18625984.html
  • Svar på tråden Pladdertråden!
  • Thezzizen

Jag tänkte jag kanske skulle våga mig på att ringa o boka inskrivningstid på måndag.... om jag vågar...

• lurksmulan
    jazzy: Trevligt, när ska du dit?

Thezz: Vad är det som får dig att fortsätta tveka? Blödningarna?
    Mamma till Laban 050131 och minigrisen bf 070802
  • jazzy

Lurk: läkartid på MVC för remiss till KUB 5 mars,inskr BM 14 mars

• lurksmulan

Wuhu jazzy, det är ju inte alls länge kvar! Jag ska på rutin-ul 5 mars också.

• jazzy

sorry, såg att ni bokat könsul....*virrig*Glad

Vart gör ni könsul??

• Cia o krabaten

Jazzy. Somliga jobbar FORT!
    Vissa drar ut på inskrivningen till v16 (Hrm hannah) och andra får tid direkt efter plusset känns det som
    Bra Jazz! Positivt ska man se på saken!

• Thezzizen

Lurkan.... ja jag vet inte. Antagligen den overkliga känslan att just den här gången ska gå vägen. Varför ska den göra det när de andra gångerna inte gjort det.

Men jag måste säga, känslan är lite annorlunda nu när man får se bebisen växa o hjärtat slå typ nästan varje vecka. Hoppet ökar.... och helst av allt vill jag skrika ut till hela världen men sen kommer jag på att jag nog inte vågar ändå *S*. Man är lite knäpp allt...

Försöker intala mig att de kommer gå bra när allt såg bra ut i 8+5...

• Cia o krabaten

Jazz: Förresten så verkar ju din prao-tid här i tråden varit berättigad
    Det kanske är så man ska göra! Hänga här och smittas ordentligt av bacillerna så Vips! Plussar man

• lurksmulan
    jazzy: Vi ska till Sibyllekliniken. De tar 260:- och mama mia tar 600:- för precis samma sak, och jag fattar inte varför man ska betala mer än man behöver.
    Ska ni ta reda?

thezz: Nej jag förstår det, men nu har du sett bebis så många gånger! Och h*n mår ju bra! Du måste tillåta dig vara lite glad även om det är läskigt!
Svar på tråden Pladdertråden!