• MrsMurphy

Pladdertråden!

Hej tjejer!

Gjorde en tjattertråd för oss som äntligen fått till dessa plus efter att ha suttit och surat på Bim-listan för oss som har det lite jobbigt större delen av året!

Tänkte att vi kunde tjattra om våra nojjor och grav ångest här så kan våra darlings på listan trippa in efter att dom får sina plus. Istället för att vi terroriserar dem där med just dessa saker!

Nu ska vi se till att det går vägen denna gången! Skrattande

Går allt för lätt blir man fort dum...
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-19 18:31:20:
    Och här är den kära gamla tråden!

www.familjeliv.se/Forum-1-180/m13746119.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-19 19:40:41:
    Här kommer fortsättningstråden!

www.familjeliv.se/Forum-11-237/m18625984.html
  • Svar på tråden Pladdertråden!
  • Thezzizen

Jag tror nog att vi vill veta könet innan. Men vi skulle nog hålla det lite för oss själv innan bebisen kommer också...
    Det känns som om jag förutom av nyfikenhet skulle kunna connecta mer med bebisen om jag kan fundera mer på specifika namn innan och veta så mkt som möjligt om den.

• jazzy

CIA: har ju inget val om jag vill göra KUB....Glad jag MÅSTE vara positiv!!!

Lurk: vi vill oxå veta....Skrattande

• JUSTer

Eftersom det är fredag, snart lunch och jag vet att många har oliv-cravings så bjuder jag på detta:

olivsoppa
    1 squash 400g i bitar
    1 gul lök i bitar
    2 vitlöksklyfftor
    200g oliver (gröna)
    7dl buljong
    2½ dl creme fraiche tomat/basilika
    salt
    peppar
    Koka i 10 min. Tillsätt creme fraiche och rör om.
    Mixa soppan till en slät konsistens.

Sjuuukt gott!!!

Gravid - v. 13
  • MagdaA

nån som har koll på vilken dag pengarna från fk kommer? hade för mig den 25:e, kommer dom idag då?! 300:- på kontot...det sinar!

Ängel i himlen och plutt i magen!
  • MagdaA

en fråga till. OM man har kryddor som datumet gått ut på. händer det nått mer med dom än att dom tappar smak? blir dom dåliga?

Ängel i himlen och plutt i magen!
  • lurksmulan

Magda: Jag tror inte de har en fast dag längre, jag har fått pengar lite när som helst.

Gällande kryddorna tror jag inte att de blir dåliga, sen beror det givetvis på hur gamla de är...

Mamma till Laban 050131 och minigrisen bf 070802
  • jazzy

En fråga: har ni dragit ner på koffeinet?? Dricker ni mindre kaffe,te cola mm???

Själv dricker jag jag bara rött te som inte innehåller koffein...just in case...
    Finns ju vissa läkare som hävdar att koffein kan framkalla mf....

Svar på tråden Pladdertråden!