• MrsMurphy

Pladdertråden!

Hej tjejer!

Gjorde en tjattertråd för oss som äntligen fått till dessa plus efter att ha suttit och surat på Bim-listan för oss som har det lite jobbigt större delen av året!

Tänkte att vi kunde tjattra om våra nojjor och grav ångest här så kan våra darlings på listan trippa in efter att dom får sina plus. Istället för att vi terroriserar dem där med just dessa saker!

Nu ska vi se till att det går vägen denna gången! Skrattande

Går allt för lätt blir man fort dum...
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-19 18:31:20:
    Och här är den kära gamla tråden!

www.familjeliv.se/Forum-1-180/m13746119.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-19 19:40:41:
    Här kommer fortsättningstråden!

www.familjeliv.se/Forum-11-237/m18625984.html
  • Svar på tråden Pladdertråden!
  • lurksmulan

jazzy: Jag är ingen stor kaffedrickare till att börja med, jag dricker max två muggar om dagen. På helgen dricker jag inte kaffe varje dag, och gör jag det blir det en kopp.

Mamma till Laban 050131 och minigrisen bf 070802
  • JUSTer

Fk betala väl ut beroende på när du är född 1-10 25:e, 11-20 26:e, 21-31 27:e. Och om den dagen infaller på en lördag får du på fredag, infaller den på en söndag får du på måndag. Så var det i alla fall med föräldrapenningen.

Gravid - v. 13
  • Hannnas

Jaz.. jag dricker 2 bamsekoppar te om dagen.. tror inte att koffein i så små mängder framkallar mf, det är ganska stora mängder som inte är bra.. ha i åtanke att vissa får lergigan comp mot graviditetsillamående och det innehåller ju både koffein och effedrin

JUSTer... åhh den soppan låter jättespännande!! Brukar inte följa recept men detta kan jag tänka mig att prova faktiskt

Magda.. håller med lurkis... tror inte de blir "farliga" snarare äckliga el smaklösa beroende på hur gamla de är

Thezz... haha jag är oxå juiceoholic

.?:*¨¨*:?. jag ska bli mamma - v16 .?:*¨¨*:?.
  • jazzy

HANNA: visst är det så!!!Glad
    Men jag är ju lite nojjig nu innan v 20.....,så jag håller mig nog till mina röda...jättegoda!!!GladSå blir man inte pigg heller på kvällen MEN lagom är bäst....

Juice är ju bra ,innehåller folsyra..

• MagdaA

JUSTer: hopp...får hoppas pengarna kommer på måndag då. Men jag håller fortfarande tummen för att dom kommer idag!

Ängel i himlen och plutt i magen!
  • snöstjärna
    Magda: Fick inte heller idag, men var in å tittade ... å de var just de där med när man är född som spelar in .. så de kommer nog på måndag för min del.. född 13:e ..
    Jag är den jag är, eftersom jag inte blev som jag skulle.
  • lurksmulan

Magda: Jag tror inte du får de idag, såna här överföringar brukar ske över natten och dyker sällan upp på kontot mitt på dagen. Har du internetbank kan du kolla om de kommer in på måndag iaf.

Mamma till Laban 050131 och minigrisen bf 070802
  • MrsMurphy

Jag tycker jag är fullständigt sänkt större delen av dagarna. Vad göra? Min stora dröm är väl att sova ca 18 timmar om dagen!

Går allt för lätt blir man fort dum...
Svar på tråden Pladdertråden!