• MrsMurphy

Pladdertråden!

Hej tjejer!

Gjorde en tjattertråd för oss som äntligen fått till dessa plus efter att ha suttit och surat på Bim-listan för oss som har det lite jobbigt större delen av året!

Tänkte att vi kunde tjattra om våra nojjor och grav ångest här så kan våra darlings på listan trippa in efter att dom får sina plus. Istället för att vi terroriserar dem där med just dessa saker!

Nu ska vi se till att det går vägen denna gången! Skrattande

Går allt för lätt blir man fort dum...
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-19 18:31:20:
    Och här är den kära gamla tråden!

www.familjeliv.se/Forum-1-180/m13746119.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-19 19:40:41:
    Här kommer fortsättningstråden!

www.familjeliv.se/Forum-11-237/m18625984.html
  • Svar på tråden Pladdertråden!
  • MrsMurphy

Jag har också gått upp snuskigt många kilon de senaste åren men jag tycker det är rätt kul att föreviga det ändå. Man kan ju faktiskt ta kort och lägga in men inte visa för omvärlden om det känns förjävligt.

Jag insåg nu förra året när jag fixade med mina kort från hela livstiden att korten som jag gömt i alla år för att jag var för ful på dom faktiskt känns helt ok numera... Så när man är 50 så kanske man tycker att man var råsnygg på dessa!

• Kickan 84

Jag gick ju upp p g a PCOS:en, och det var extra jobbigt att stå och se på medan det bara hände trots att jag inte svullade särskilt mkt alls! Särskilt med tanke på mina tidigare ätstörningar.

Stanna där du är! ♥
  • MrsMurphy

Jazzy: Jag tog också i vecka 9! Nu ångrar jag att jag inte tog kort innan jag drabbades av gasattacken för det hade varit kul att jämföra. Men nu i v14 så har jag mindre mage än i v9... Skrikandes

Kickan: Kom verkligen ihåg mina och Hannas nojjor från den här tiden när du kommer till "läskiga fasen" för jag tycker verkligen detta är råläskigt! Läst nånstans att det växer från en karls näves storlek till en handboll i magen under dessa veckor och man tycker ju att man borde känna av det... Men icke! Skrikandes

• Kickan 84

Läste tidigare i tråden att du jazzy drack rött te? Eller fattade jag det fel? Det är hur som helst mkt sämre än vanligt te och hämmar upptagningen av folsyra, så det är inte bra!

Stanna där du är! ♥
  • Kickan 84

Lättja: Ni får nog påminna mig!

Stanna där du är! ♥
  • MrsMurphy

Kickan: Jag har också haft ätstörningar större delen av livet och när jag träffade killen kom jag fram till att jag skulle äta normalt så kanske matsmältningen kommer i fas igen. Har ätit väldigt sunt och inget snacks under 2 års tid men ändå gick jag upp 10 kilo. Men det är ju för att jag jojo bantat nu i 20 års tid.... Men det suger verkligen! Jag har ju inga mediciner att gnälla på utan enbart att jag ätit normalt! Skrikandes Så jag förstår verkligen hur du känner dig!

• Kickan 84

Lättja: Men då har du ju bara gått upp det som är normalt! Jag hade redan kommit till min normalvikt, idealvikt t o m men sedan gick det åt piiiiiipan!

Stanna där du är! ♥
  • Kickan 84
    Vänta på bebislistan!

Believer v.29 Bf 17 maj. Väntar en underbar FLICKA
    2007 v.28, Bf 20 maj
    Dulia v.26, Bf 6 juni (Marie tror pojke, jag tror flicka)
    lurkan v.18, bf 2 augusti (pojke enligt Marie). Rutin-UL 5/3, köns-UL 4/4
    Magda v.17, Bf 6 augusti (pojke tror vi, flicka enligt Marie) Rutin-UL 6/3
    Mamma till F&S v 17 Bf 8 Augusti RUL 22/2
    Hanna v.16, Bf 12 augusti (flicka tror vi båda) UL 1/3.
    Lättja v.14, Bf 30 augusti (rödlätt, överaktiv, tjock tjej enligt Maries oerhört tillförlitliga lista)
    JUSTer v.13, Bf 2 september (pojke enligt Marie)
    Kickan v. 11, BF 21 september (pojke tror jag)
    Hemligaärtan v.10, BF 21 september
    Thezzizen v.10, BF 25 september (manuellt räknat 28/9)
    missK v.7, BF 14 oktober (flicka enligt Marie)
    Angiee v.7 BF 15 Oktober (flicka enligt Marie)
    Jazzy v.5 BF 28 oktober
    Stanna där du är! ♥
  • jazzy

Kickan: då har du nog missuppfattat...det är GRÖNT te som hämmar folsyran. Rött te är egentligen inget te...Glad

• Honeyflowers

vad?? Jag som precis börjat dricka grönt te nu istället för svart. För fertilitetens skull. Är inte det bra?
    I mina vitaminer så är det folsyra i

Svar på tråden Pladdertråden!