• MrsMurphy

Pladdertråden!

Hej tjejer!

Gjorde en tjattertråd för oss som äntligen fått till dessa plus efter att ha suttit och surat på Bim-listan för oss som har det lite jobbigt större delen av året!

Tänkte att vi kunde tjattra om våra nojjor och grav ångest här så kan våra darlings på listan trippa in efter att dom får sina plus. Istället för att vi terroriserar dem där med just dessa saker!

Nu ska vi se till att det går vägen denna gången! Skrattande

Går allt för lätt blir man fort dum...
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-19 18:31:20:
    Och här är den kära gamla tråden!

www.familjeliv.se/Forum-1-180/m13746119.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-19 19:40:41:
    Här kommer fortsättningstråden!

www.familjeliv.se/Forum-11-237/m18625984.html
  • Svar på tråden Pladdertråden!
  • Kickan 84

Hanna:

Magnus mår bra, han är på skolan nu och skriver kemiprov! Hoppas att det går bra, han har pluggat hela veckan! Vi var båda lite skärrade efter veckans incident med magen, men han är hoppfull och positiv, allt jag älskar och hatar honom för!

Vad ska ni göra i helgen?

Stanna där du är! ♥
  • Hannnas

Kick.. hihi då är allt i sin ordning iaf.. du får hälsa M o hoppas det gick bra på provet..

Helgen, jo vi ska ta det lite lugnt, sen ska vi på middag hos svägerskan o tvillingen, sen nada mer planer.. skööönt Ni?

.?:*¨¨*:?. jag ska bli mamma - v16 .?:*¨¨*:?.
  • Kickan 84

M jobbar

Själv blir det melodifestivalen och sedan ska jag träffa en vän någon dag, ska ringa henne under kvällen!

Stanna där du är! ♥
  • Hannnas

Bläääääk för att han jobbar.. igen!! Skrikandes

Mysigt med festivalen oxå tycker iof att det går lite snabbt mellan låtarna, vips så är det ju slut Förvånad... o ledsen att magnus carlsson åkte ut...

• Kickan 84

Alltid!

Fy fanken vad jag kommer vara nöjd i höst när han typ aldrig kommer jobba kväll!

Äh Magnus Carlsson var inte så värst bra tyckte jag!

Stanna där du är! ♥
  • Hannnas

Kick.. säg nu inte såååå han var iaf bra mkt bättre än nanne... så det så dessutom är han verkligen festival o glamour maken som gjort de snygga kläderna oxå dessutom är han från Borås (fristad )

åhhh du har en massa anledningar att längta till hösten hur gör du med HP/FP? kommer du börja jobba innan el går du rakt på ledighet efter studierna?

• Kickan 84

Haha, ja hon var katastrofalt pinsam! Det värsta är att ungarna på fritids lär börja poppa det där snart!

HP får jag ingen, eftersom jag inte har något jobb. Kommer antagligen inte få något jobb heller, ev springvik men får ju se hur man mår under sommaren, har man foglossningar och alla möjliga krämpor är man nog inte så sugen!

Stanna där du är! ♥
  • Hannnas

Kick.. haha ja piinsamt o kass var det

Ja då går du raka vägen in i ledighet härligt!!! Hoppas vi slipper foglossningar o sånt nu då

Nu ska jag logga ut för dagen Ha det gott

• Kickan 84

Tyvärr är jag rädd att jag redan börjar ha såna tendenser, svinont i bäckenet vissa dagar och nedre ryggen Men, enligt min BM så kan det gå över om det börjar tidigt så jag tänker inte gräva ner mig!! Dessutom så är det ju inte ens säkert att det är det....

Ha det så bra du med!

Stanna där du är! ♥
  • MagdaA

råkade somna på soffan... Har ju varit uppe sen 7 så det kanske inte gjorde nått. Snart dax å börja me maten, köttet ligger i marinaden nu!

Ängel i himlen och plutt i magen!
Svar på tråden Pladdertråden!