• MrsMurphy

Pladdertråden!

Hej tjejer!

Gjorde en tjattertråd för oss som äntligen fått till dessa plus efter att ha suttit och surat på Bim-listan för oss som har det lite jobbigt större delen av året!

Tänkte att vi kunde tjattra om våra nojjor och grav ångest här så kan våra darlings på listan trippa in efter att dom får sina plus. Istället för att vi terroriserar dem där med just dessa saker!

Nu ska vi se till att det går vägen denna gången! Skrattande

Går allt för lätt blir man fort dum...
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-19 18:31:20:
    Och här är den kära gamla tråden!

www.familjeliv.se/Forum-1-180/m13746119.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-19 19:40:41:
    Här kommer fortsättningstråden!

www.familjeliv.se/Forum-11-237/m18625984.html
  • Svar på tråden Pladdertråden!
  • jazzy

Magda: jag har oxå swedbank,där ser på om det kommit in nåt.Lägst upp tror jag..framtida insättning...

• jazzy

stavar & skriver felSkrikandes

Man ser om det kommit in några pengar....ville jag säga!!!

• Hannnas

Lättja... jo men då är det säkert samma som för mig... blir du oxå ansträngd som attan fort? känns som om man har sprungit i en trappa bara man ökar takten lite... som om man har världens sämsta kondis?

.?:*¨¨*:?. jag ska bli mamma - v16 .?:*¨¨*:?.
  • lurksmulan
    Hanna: Så är det för mig också, det är det extra blodet har jag för mig.
    Mamma till Laban 050131 och minigrisen bf 070802
  • Hannnas

Lurkis.. exakt... det jag skrev om tidigare

• lurksmulan
    Hanna: Aha, det hade jag missat!
  • MagdaA

jazzy: kan inte hitta där det står "framtida instättningar" nån stans. aja, får fråga Råttan i kväll.

Ängel i himlen och plutt i magen!
  • Hannnas
    Hannnas skrev 2007-02-23 13:30:08 följande:
    Lättja.. jodu, jag känner mig oxå sjukligt trött... förväntade mig faktiskt att mitt blodvärde skulle vara i botten när jag var hos BM (nåt vill man ju skylla på ) men icke... hade 128 (har normalt runt 135 så det hade inte sjunkt så mkt)... men tänk på att blodvolymen har ökat så i nuläget jobbar ditt hjärta ca 20% mer än tidigare.. (sen i slutet kommer det jobba ca 50% mer )... o ditt BT kanske är lågt... .•:*¨¨*:•. jag ska bli mamma - v16 .•:*¨¨*:•.
    lurkis
  • MagdaA

Det kliar på min mage!!! gaaaa!

sen så får jag väldigt mycket kli på ryggen när jag är gravid, var samma när jag väntade Ebba. Nån fler som får så?

Ska gå å lägga mig å vila nu. Känner att jag varit igång för mycket idag. Ömmar i nederdelen av magen och gör ont i fogarna. Inte bra!

Ängel i himlen och plutt i magen!
  • lurksmulan
    Hanna: Ha ha, jag orkade inte läsa allt det där i ärlighetens namn. Det var så mycket siffror och jag har stirrat på siffror hela dagen, så jag bara skummade igenom (utan att fatta nåt uppenbarligen).
Svar på tråden Pladdertråden!