• MrsMurphy

Pladdertråden!

Hej tjejer!

Gjorde en tjattertråd för oss som äntligen fått till dessa plus efter att ha suttit och surat på Bim-listan för oss som har det lite jobbigt större delen av året!

Tänkte att vi kunde tjattra om våra nojjor och grav ångest här så kan våra darlings på listan trippa in efter att dom får sina plus. Istället för att vi terroriserar dem där med just dessa saker!

Nu ska vi se till att det går vägen denna gången! Skrattande

Går allt för lätt blir man fort dum...
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-19 18:31:20:
    Och här är den kära gamla tråden!

www.familjeliv.se/Forum-1-180/m13746119.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-19 19:40:41:
    Här kommer fortsättningstråden!

www.familjeliv.se/Forum-11-237/m18625984.html
  • Svar på tråden Pladdertråden!
  • Hannnas

Magda.. det är nog magen som växer men kliar det jättemycket o inte lägger sig utan blir rött el röda utslag så tycker jag du ska säga till din BM...

.?:*¨¨*:?. jag ska bli mamma - v16 .?:*¨¨*:?.
  • Hannnas

Lurkis.. haha jag förstår dig!! Orkar knappt läsa mina egna mess ibland

• MHoof

cia: Ahaa, du har blivit snittad? Om man nu vill bli det, får man välja om man vill vara vaken eller sövd då?

lurk: Har hört av många att föräldrautbildningen inte är så mycket att hänga i julgran. Det som sägs vet man redan och jag tyckte jag fick ett rätt ingående samtal om bedövning och sådär igår så känns lite som kaka på kaka om man ska gå ändå. Nä, vi får prata om det jag å sambon och säga till bm att i hoppar över det!

*hehe* Fick nå ryck idag och stack in på Studio 22 här i stan och klippte av mig luggen Så nu har jag lugg! Känns lite roligare

• MHoof

Magda: Min rygg kliar som bara den den oxå...blev så när jag vart gravid...magen oxå då å då...

Hanna: Bild på vad? Luggen? *hehe*

• Hannnas

Bel.. jaaaa alla kan ju inte vara lika trista som jag o inte visa nya frissan klippte ju oxå av min lugg för några veckor sedan

• MHoof

Hanna: Herregud vad tror du? *haha* Tror du jag fastnar så himla lätt på bild? Njae...får se om jag ber sambon ta nån bild senare ikväll eller så. *fniss* Är så töntig!

• Hannnas

Bel.. haha ja jag är likadan, spontana kort el inga alls

Jag har börjat småshoppa lite småsaker en liten nagelsax för barn, en febertemp mm mm hihi babyolja så man inte behöver tänka på allt på en gång sen tror inte jag vill lufsa runt i värmen i stan sen efter v30...

• Kickan 84

Hellooo!

Nu är jag här!

Haft lite FL-pausande under veckan, eller nåt, inte varit inne mkt alls!

Stanna där du är! ♥
Svar på tråden Pladdertråden!