• MrsMurphy

Pladdertråden!

Hej tjejer!

Gjorde en tjattertråd för oss som äntligen fått till dessa plus efter att ha suttit och surat på Bim-listan för oss som har det lite jobbigt större delen av året!

Tänkte att vi kunde tjattra om våra nojjor och grav ångest här så kan våra darlings på listan trippa in efter att dom får sina plus. Istället för att vi terroriserar dem där med just dessa saker!

Nu ska vi se till att det går vägen denna gången! Skrattande

Går allt för lätt blir man fort dum...
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-19 18:31:20:
    Och här är den kära gamla tråden!

www.familjeliv.se/Forum-1-180/m13746119.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-19 19:40:41:
    Här kommer fortsättningstråden!

www.familjeliv.se/Forum-11-237/m18625984.html
  • Svar på tråden Pladdertråden!
  • Kickan 84

Hihi!

Har mått sådär om jag ska vara ärlig, helt övertygad om att det blir skrapning eller något snart, för jag har verkligen knappt några sympotom alls kvar!

Stanna där du är! ♥
  • MHoof

Hanna: ja men spontana kort är fan dåliga dom med...enda bilderna jag är bra på är dom från Thailand...*haha*

• MHoof

Jo ny magbild finns att beskåda i mitt galleri oxå Från igår!

• Hannnas

Kick... men duuuu det är ju nu symptomen ska börja försvinna..men jag förstår din känsla.. hade ju den där fruktansvärda skrapningskänslan innan mitt vul i v12... usch.. inge kul alls... Men hur MÅR du annars då? förutom den otäcka känslan...

Bel.. ska genast in o kika... o fin presbild

.?:*¨¨*:?. jag ska bli mamma - v16 .?:*¨¨*:?.
  • Kickan 84

I övrigt mår jag precis som vanligt, trött fortfarande men inte så konstigt eftersom jag är galet förkyld! Äntligen helg iallafall!!!

Stanna där du är! ♥
  • Hannnas

Bel.. kalaaas kula det där jättefin .. ser att din mage "gick ner" lite mellan v 15 & 17 oxå för att sen sätta fart rejält, eller fattar jag fel?

Kick.. ja det är så jäääkla skönt med helg Äntligen!!!  Hade du bokat tid för nytt vul eller ska du göra snart?

• Kickan 84

Hanna: Eftersom det enbart är akuttider jag kan få så måste jag ringa samma dag eller dagen innan...

Stanna där du är! ♥
  • Hannnas

Kick.. oki, ja så var det... *ludd i skallen* ... o det var i v11+ som du tänkt boka eller var det 10+ nåt?

• Kickan 84

Hanna: Har tänkt boka under v. 12 tror jag... alltså när jag, oavsett om VUL-beräkningen stämmer passerat 10+0.

Stanna där du är! ♥
  • Hannnas

Kick.. 11+ alltså åhh det är ju snaaaart ju!! "bara" dryga veckan kvar till dess Hur mår M?

Svar på tråden Pladdertråden!