• MrsMurphy

Pladdertråden!

Hej tjejer!

Gjorde en tjattertråd för oss som äntligen fått till dessa plus efter att ha suttit och surat på Bim-listan för oss som har det lite jobbigt större delen av året!

Tänkte att vi kunde tjattra om våra nojjor och grav ångest här så kan våra darlings på listan trippa in efter att dom får sina plus. Istället för att vi terroriserar dem där med just dessa saker!

Nu ska vi se till att det går vägen denna gången! Skrattande

Går allt för lätt blir man fort dum...
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-19 18:31:20:
    Och här är den kära gamla tråden!

www.familjeliv.se/Forum-1-180/m13746119.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-19 19:40:41:
    Här kommer fortsättningstråden!

www.familjeliv.se/Forum-11-237/m18625984.html
  • Svar på tråden Pladdertråden!
  • Thezzizen

Dulia, åh det låter trist med magkrämpa, är inte ett dugg avundsjuk... Hoppas du kryar på dig.

Jagtyckte också du var jättefin i den där tunikan =). Får jag fråga vad du hade under, byxor eller strumpisar?

Har precis fått reda på att R moster bjuder på smörgåstårta ikväll i samband med födelsedag. det är trettio minuters enkel bilresa, men det kan det ju vara värt.

Ja måte få noja lite, är ni noga med vad ni inte "får" äta. Det är inte alls jag att vara såhär. Hur är de me kaviar o skaldjur?

• lurksmulan

Thezz: Ååååh vad gott med smörgåstårta! Det älskar jag verkligen!
    Jag är inte så nojig, äter sällan nåt av de sakerna som är med på icke-listorna ändå.
    Kaviar och skaldjur ska inte vara några problem. Så länge skaldjuren är tillagade.

Mamma till Laban 050131 och minigrisen bf 070802
  • Thezzizen

men räkor på exempelvis smörgåstårta då?

• Hannnas

Thezz.. luuugn!!! du kan äta alla skaldjur nästan ju, få serveras råa ... bara de luktar o ser fräscha ut är det ok....

.?:*¨¨*:?. jag ska bli mamma - v17 .?:*¨¨*:?.
  • MagdaA

Thezz: 30 min bilresa är väl ingenting! Det åker vi så fort vi ska nånstans. 3 mil till närmaste affär har vi så det blir några bil i veckan... Å räkor är ingen fara! Dom är ju tillagade juh!

Ängel i himlen och plutt i magen!
  • Thezzizen

Nä jag äter inte skaldjur annars så jag har ingen koll.... endast räkor på smörgåstårta, osså kräftor förstås...
    Dock kanske jag ska tänka mig för innan jag smakar rå falukorv nästa gång, oooops, men de är ju så gott...

Och åker vi så få jag träffa en myysig jättegammal tandlös misse och en underbar schäfer.... Ja man är ju djurtokig osså...

• Hannnas

Rå falukorv är inte den kokt?? den som man köper på "korv"... den ska man väl kunna äta "rå"...

• Thezzizen

rå, inte vet jag....

^*förnekar att ja jobbat i charkfabrik*

• Hannnas

thezz.. haha ÄR den rå alltså, inte kokt innan? kan inget om falukorv för jag skulle icke äta det

Svar på tråden Pladdertråden!