• MrsMurphy

Pladdertråden!

Hej tjejer!

Gjorde en tjattertråd för oss som äntligen fått till dessa plus efter att ha suttit och surat på Bim-listan för oss som har det lite jobbigt större delen av året!

Tänkte att vi kunde tjattra om våra nojjor och grav ångest här så kan våra darlings på listan trippa in efter att dom får sina plus. Istället för att vi terroriserar dem där med just dessa saker!

Nu ska vi se till att det går vägen denna gången! Skrattande

Går allt för lätt blir man fort dum...
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-19 18:31:20:
    Och här är den kära gamla tråden!

www.familjeliv.se/Forum-1-180/m13746119.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-19 19:40:41:
    Här kommer fortsättningstråden!

www.familjeliv.se/Forum-11-237/m18625984.html
  • Svar på tråden Pladdertråden!
  • lurksmulan

Jaha, nä men så ska det inte bli! Bra att både du och sjukvården har stenkoll!
    Men när kan du pusta ut då?

Mamma till Laban 050131 och minigrisen bf 070802
  • MagdaA

lurkan: jaa...jag kan nog inte pusta ut förns bäbisen ligger i min famn, lever och mår bra. Om det är försvagning så är det vanligast att man öppnar sig nån gång mellan vecka 16 och 23. Så klarar jag dom veckorna utan minsta tecken på att börja öppna mig så kan jag vara ganska lugn. Men helt säker kan man inte vara. Blir att fortsätta vara hemma å ta det lugt. Nu de kommande veckorna, typ 19-21 kommer jag nog vara väldigt orolig å inte göra nå hemskt mycket.

Ängel i himlen och plutt i magen!
  • lurksmulan

Nää pusta ut kan man väl aldrig göra! Men du förstod vad jag menar, vilka veckor som är mest kritiska.
    Men det är bra att du är sjukskriven, inte så kul kanske, men räkan tackar dig säkert!

• MagdaA

lurk: ganska less på å va hemma. Men men, vad gör man?! Vill ju inte jobba. Vill inte riskera nått heller så det är bara å gilla läget. Kommer nog vara värt det om allt går vägen!

Nu är jag bara lite orolig för i morgon, hur lång tappen är. Rädd att den redan börjat bli kortare!

• lurksmulan

Blir den bara kortare om den är försvagad?

• MagdaA

Min är redan kortare än normalt från början, är den kort är den ofta svagare. och om man börjar öppna sig så blir den kortare.

• Dulia

Hej tjejer!! Jag hoppas ni har en bättre dag än vad jag har jag. Antigen har jag magsjuka eller så åt jag något olämligt igår. Förutom allt det som kommer ut mig så är ändå det värsta att det gör så jäkla ont i magen. Det liksom bränner och gör skitont! Imorse när jag hade som ondast beslöt sig även Bean för att sparka lite på det onda.
    Nu är det nog dags för liggläge igen!

En dotter född aug -05 och BF 6/6 -07
  • MagdaA

Dulia: ush då! de lät inge kul! hoppas du blir piggare snart!

• Dulia

Tack magda!

En dotter född aug -05 och BF 6/6 -07
  • lurksmulan
    Dulia: Vilken fin magbild, jättefin tröja! Och jag tycker inte du ser ett dugg tjock ut heller... på tal om projektet du är med i...
Svar på tråden Pladdertråden!