• MrsMurphy

Pladdertråden!

Hej tjejer!

Gjorde en tjattertråd för oss som äntligen fått till dessa plus efter att ha suttit och surat på Bim-listan för oss som har det lite jobbigt större delen av året!

Tänkte att vi kunde tjattra om våra nojjor och grav ångest här så kan våra darlings på listan trippa in efter att dom får sina plus. Istället för att vi terroriserar dem där med just dessa saker!

Nu ska vi se till att det går vägen denna gången! Skrattande

Går allt för lätt blir man fort dum...
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-19 18:31:20:
    Och här är den kära gamla tråden!

www.familjeliv.se/Forum-1-180/m13746119.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-19 19:40:41:
    Här kommer fortsättningstråden!

www.familjeliv.se/Forum-11-237/m18625984.html
  • Svar på tråden Pladdertråden!
  • Kickan 84

Åååh, inte lite avis! vill också ha kommit till rutin-UL nuuu! Fast mitt är inte förrän v. 19!!

Stanna där du är! ♥
  • Hannnas

Kick.. fattar precis vad du känner.... känns ju hela tiden som att alla är mkt längre gågna o att man aldrig når dit på nåt vis.. men vips så är man bara där gäller bara att allt är som det ska nu oxå men det känns bra idag, vaknade med en "ny" mage idag skumt o härligt

Du kommer ju göra ditt rUL ungefär samtidigt som vi gör vårt könsUL nä inte riktigt men nääästan ska boka tiden efter UL... hört en del som får komma redan i v26 o det vore ju kul

.?:*¨¨*:?. jag ska bli mamma - v17 .?:*¨¨*:?.
  • Kickan 84

Haha en ny mage? Hur ser den ut?

Vi kommer boka köns-UL kring v.25 eller något som det ser ut just nu, det är ju olika på olika kliniker när de föredrar att göra. Vill inte göra det för sent iaf, får ju bara flyga till v. 32 eller vad det nu är!

Sett att denimvagnen finns på www.babytrader.eu

Stanna där du är! ♥
  • Hannnas

Kickan.. den är rundare, ser mer "gravid" ut... myysig

Japp sett vagnen där, har funnits där ett tag ju... men den verkar inte finnas i de olika delarna eller? inte kollat såå noga vill ju inte ha hela i denim bara basen...

• Hannnas

ooooooooooooooooooooooooj vad tiden gick.. måste rusa A väntar utanför.. hörs om en liiiten stund igen

• Kickan 84

Hanna: Ah, denim/röd eller?

Stanna där du är! ♥
  • Hannnas

Kick.. denim/orange tänkte vi med röda tillbehör, rött topplock mm el så köper vi till hela röed fleecen

Vad tänker ni er nu?

• Kickan 84

Jösses så fränt!

Går inte köpa lösa delar ur fleecen, så ni är nog illa tvugna att köpa hela om ni ska ha den!

Röd/Röd blir det, med extra orange till.

Stanna där du är! ♥
  • MagdaA

hej hej tjejer. ätit middag nu, mätt i magen.

Hanna: kul att du fått en rund å fin mage, de vill ja också ha! jag ser bara fet ut. Inga mamma-byxor som sitter bra på mig, min mage börjar liksom så långt ner... hmmm....

Ängel i himlen och plutt i magen!
  • Hannnas

Kick.. hmm hade fått för mig att man kunde köpa toplocket för sig Fundersam men man kanske kan byta med någon kommer förmodligen inte att använda det ändå så mkt då bebis kommer under högsommaren ju

Röd/Röd är skitsnyggt, o särskilt med orange till Räcka ut tungan inga denimtankar då Flört?

Magda.. jo det känns mysigt men jag måste ju säga att jag tycker din är jättefin

Vart känner ni kanten på er livmoder? Magda du sa att din mage var långt ner, hänger det kanske ihop med att livisen ligger långt ner? Min ligger ett par fingrar under naveln ungefär... varierar lite med hur länge jag har stått upp och på morgonen t ex Glad

Svar på tråden Pladdertråden!