• MrsMurphy

Pladdertråden!

Hej tjejer!

Gjorde en tjattertråd för oss som äntligen fått till dessa plus efter att ha suttit och surat på Bim-listan för oss som har det lite jobbigt större delen av året!

Tänkte att vi kunde tjattra om våra nojjor och grav ångest här så kan våra darlings på listan trippa in efter att dom får sina plus. Istället för att vi terroriserar dem där med just dessa saker!

Nu ska vi se till att det går vägen denna gången! Skrattande

Går allt för lätt blir man fort dum...
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-19 18:31:20:
    Och här är den kära gamla tråden!

www.familjeliv.se/Forum-1-180/m13746119.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-19 19:40:41:
    Här kommer fortsättningstråden!

www.familjeliv.se/Forum-11-237/m18625984.html
  • Svar på tråden Pladdertråden!
  • Kickan 84

Hanna: Borde den ha ändrat läge nu eller? Fundersam

Stanna där du är! ♥
  • Hannnas

Magda.. du har sett att den finns som skallra med... o som tofflor.. mm mm jag har tofflisarna

.?:*¨¨*:?. jag ska bli mamma - v17 .?:*¨¨*:?.
  • MagdaA

Hanna: just de ja! De får du gärna göra! Råttan blir nog galen på mig som köper allt med kossor på. Han vet inte ens vad jag köpte idag! Förvånad Gömde den i garderoben bland de andra bäbis-grejerna! Han tycker inte vi ska handla nått, han är så rädd att det ska gå snett igen.

Ängel i himlen och plutt i magen!
  • Hannnas

Kick.. näpp borde den inte låter som det ska vad jag vet... men livis är ju som sagt individuell

• Kickan 84

Hanna: Jo, den sprätter väl iväg snart min med!

Stanna där du är! ♥
  • Hannnas

Kick... vad jag ser har den redan börjat sprätta ...

Åhh kikar på babysitters nu är helt inne på babybjörns, gillar designen och att bebis kan sitta upp i den och verkar komma högre än i många...

• Kickan 84
    Mest tarmarna tror jag! Men snart så!

Babybjörns lutar det åt för oss med, tycker den verkar bäst, dessutom har den ju funkat typ ALLTID, så den ÄR ju bra! Tycker dessutom att många av de nya har så konstig "sitt"ställning på, plus att de inte är lika gungiga.
    Stanna där du är! ♥
  • Hannnas

Kickan... du kan läsa mina tankar... o då gissar jag att även ni satsar på en babybjörn active bärsele (röd/svart kanske )

• MagdaA

Hanna: kan du länka till nån sån babysitter, den enda jag hittade såg itne alls bra ut...

Ängel i himlen och plutt i magen!
  • Kickan 84

Hanna: Blir nog ingen bärsele för oss faktiskt, just eftersom de inte avlastar ryggen maximalt, sjal är skonsammare för ryggen... och ja, min rygg mår ju redan kass av att vara gravid! Men får se, vill M ha sele så har hans syster en jättefin, vet inte exakt modell men en babybjörn!

Stanna där du är! ♥
Svar på tråden Pladdertråden!