• MrsMurphy

Pladdertråden!

Hej tjejer!

Gjorde en tjattertråd för oss som äntligen fått till dessa plus efter att ha suttit och surat på Bim-listan för oss som har det lite jobbigt större delen av året!

Tänkte att vi kunde tjattra om våra nojjor och grav ångest här så kan våra darlings på listan trippa in efter att dom får sina plus. Istället för att vi terroriserar dem där med just dessa saker!

Nu ska vi se till att det går vägen denna gången! Skrattande

Går allt för lätt blir man fort dum...
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-19 18:31:20:
    Och här är den kära gamla tråden!

www.familjeliv.se/Forum-1-180/m13746119.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-19 19:40:41:
    Här kommer fortsättningstråden!

www.familjeliv.se/Forum-11-237/m18625984.html
  • Svar på tråden Pladdertråden!
  • lurksmulan

Hanna: Nu hänger jag inte med riktigt. Vad har din pappa med toppen att göra? Designar han kläder åt Gina Tricot?
    Jag såg reklamen och sömmen ska visst sitta mitt på bopparna, men mina är visst för stora så att de blir kvadrupla. Så ska det visst inte se ut.

Mamma till Laban 050131 och minigrisen bf 070802
  • Hannnas

Lurkis.. japp det gör han... inte alla men en stor del och inte dem med sömmarna över bysten tydligen, de görs av turkar han gillade dem inte

.?:*¨¨*:?. jag ska bli mamma - v17 .?:*¨¨*:?.
  • lurksmulan

Hahaaaa, då förstår jag! Ja det turkiska folket kanske har mindre byst generellt?!
    Han har säkert gjort min favvotröja! Jätteskön och stretchig! (Den randiga som jag har på två magbilder)

Mamma till Laban 050131 och minigrisen bf 070802
  • MrsMurphy

Hola babes! Nu har fröken här krypit hem... Kan informera att kombinationen gravid/förvirrad med situation kaos/mycket folk inte är det bästa för blodtrycket....

Såg att ni snackat lite foglossning nu igen... Har en fundering om en punkt strax över högra rumpan som värker titt som tätt. Kan det vara nån grav åkomma eller är det ett annat skit?

• jazzy

HANNA: vore kul att få veta vilka han har gjort....på gina alltså!!!!Glad
    Den rutiga,I löövv

• Hannnas

Lurkis.. hihi du är så FIN på bilderna men jag har ingen aning om han har gjort just dem har ingen koll på karlen men han blev glad över din kritik och sa att han hade uppskattat det även om det var hans grejjer... nu blev han iof ännu gladare då konkurrenten får skit hihiii

• Lidenborg

Lättja:

Låter lite som ichias (eller hur det nu stavas) det fick jag förra gången...

• MrsMurphy

Lurkan/Jazzy: Bestäm tid ni på lördag så säger jag till på jobbet istället om när jag ska ha lunch!

Lurkan: Kollade dina magbilder nu! Du blir ju snyggare och snyggare och ser smalare men ändå gravida ut för varje vecka som går!

• MrsMurphy

Lidenborg: Höhhh? Usch då! Får nog googla lite på det för killen är less på att knåda nu snart...

• Hannnas

Jaz.. sötnos.... ska "pumpa" honom lite mer när jag åker ut till landet nästa gång ska kolla in vad som kommer i höst oxå...

Svar på tråden Pladdertråden!