• MrsMurphy

Pladdertråden!

Hej tjejer!

Gjorde en tjattertråd för oss som äntligen fått till dessa plus efter att ha suttit och surat på Bim-listan för oss som har det lite jobbigt större delen av året!

Tänkte att vi kunde tjattra om våra nojjor och grav ångest här så kan våra darlings på listan trippa in efter att dom får sina plus. Istället för att vi terroriserar dem där med just dessa saker!

Nu ska vi se till att det går vägen denna gången! Skrattande

Går allt för lätt blir man fort dum...
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-19 18:31:20:
    Och här är den kära gamla tråden!

www.familjeliv.se/Forum-1-180/m13746119.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-19 19:40:41:
    Här kommer fortsättningstråden!

www.familjeliv.se/Forum-11-237/m18625984.html
  • Svar på tråden Pladdertråden!
  • jazzy

BRA HANNA....Kyss

Känner mig lite nere  &  trött!!!! Lite ledsen oxå Gråter men är väl hormonerna va???

• MrsMurphy

Lidenborg: Huvudet på spiken! Fick jag förklaring till att jag vaknat av ont på höger lår och sånt också när jag ändå var igång... Skrikandes Tackar för gissningen!  Skrattande

• Hannnas

Lättja.. du låter uppåt särskilt för att det varit rea

Jaz.. jäkla skithormoner oxå...

.?:*¨¨*:?. jag ska bli mamma - v17 .?:*¨¨*:?.
  • MrsMurphy

Hanna: Det var nog den där kunden som gjorde susen... Generad Iofs så var jag på glatt humör då men såna kommentarer kan få en att må som en gud och vips så har man hjälpt 400 kunder till på ett strålande sätt och man får ännu mer kredit för det.

Självklart försöker man vara bra jämt men den genuina hjälpsamheten då man är på strålande humör kan inte bara plockas fram på automatik, sånt lyser genom när man är på låtsas bra humör.

• Hannnas

Lättja.. ja det är verkligen GULD värt med positivt bemötande kan göra underverk med humöret läge att byta presbild kanske

.?:*¨¨*:?. jag ska bli mamma - v17 .?:*¨¨*:?.
  • jazzy

LÄTTJA: tiden på lördag spelar inte nån roll för mig....Fundersam

LURK: bestäm du....

• MrsMurphy

Nu ska jag krypa till kojs! Natti tjejer! *gäsp*

Svar på tråden Pladdertråden!