• MrsMurphy

Pladdertråden!

Hej tjejer!

Gjorde en tjattertråd för oss som äntligen fått till dessa plus efter att ha suttit och surat på Bim-listan för oss som har det lite jobbigt större delen av året!

Tänkte att vi kunde tjattra om våra nojjor och grav ångest här så kan våra darlings på listan trippa in efter att dom får sina plus. Istället för att vi terroriserar dem där med just dessa saker!

Nu ska vi se till att det går vägen denna gången! Skrattande

Går allt för lätt blir man fort dum...
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-19 18:31:20:
    Och här är den kära gamla tråden!

www.familjeliv.se/Forum-1-180/m13746119.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-19 19:40:41:
    Här kommer fortsättningstråden!

www.familjeliv.se/Forum-11-237/m18625984.html
  • Svar på tråden Pladdertråden!
  • MagdaA

här blir det sjal. helt klart bättre för ryggen, min rygg är förstörd sedan flera år så det blir nog det bästa.

Ängel i himlen och plutt i magen!
  • Kickan 84

Hur börjar foglossning egentligen Magda, du som vet?

Jag har en strålande skärande värk i nedre ryggen samt i ljumskarna och underlivet... vad sjutton är det?

Stanna där du är! ♥
  • JUSTer

Jag tänker lyxa på och köpa både och. H vill inte bära sjal och vi hade en lånad babybjörn förra gången som var guld värd.
    Andrahandsvärdet på dem på tredera är helt ok så det är ju bara att sälja sedan....

Gravid - v. 14
  • Hannnas

Tråkigt med era ryggar tjejjer

Magda.. här är babybjörns

.?:*¨¨*:?. jag ska bli mamma - v17 .?:*¨¨*:?.
  • MagdaA

Kick: låter som det kan varadina fogar som börjar spökar...tyvärr... När jag vätade Ebba så fick jag först ont i blygdbenet. Sen ner i ljumskarna, höfterna, ländryggen. Sen kom de hemska "huggen" då de känns som man ska gå isär! ajajaj!!!

• Kickan 84

Fasen vad sjuk jag är, kollar lägenheter även fast vi har världens finaste!!!

Stanna där du är! ♥
  • Hannnas

Kick.. haha men det är bra på att ha koll på marknaden ju

.?:*¨¨*:?. jag ska bli mamma - v17 .?:*¨¨*:?.
  • Kickan 84

Magda: Jo, har tyvärr haft såna hugg en 5-6 gånger nu senaste veckan! Fan då!

Stanna där du är! ♥
  • MagdaA

Kick: när jag fick ont i blygdbenet kändes det som nån slagit mej mellan benen. Gjorde SKIT-ont! HELA tiden! Kunde knappt torka mig när jag varit på toa.

• Kickan 84

Nu kom HAN hem, MAAAAT!

Stanna där du är! ♥
Svar på tråden Pladdertråden!