• MrsMurphy

Pladdertråden!

Hej tjejer!

Gjorde en tjattertråd för oss som äntligen fått till dessa plus efter att ha suttit och surat på Bim-listan för oss som har det lite jobbigt större delen av året!

Tänkte att vi kunde tjattra om våra nojjor och grav ångest här så kan våra darlings på listan trippa in efter att dom får sina plus. Istället för att vi terroriserar dem där med just dessa saker!

Nu ska vi se till att det går vägen denna gången! Skrattande

Går allt för lätt blir man fort dum...
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-19 18:31:20:
    Och här är den kära gamla tråden!

www.familjeliv.se/Forum-1-180/m13746119.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-19 19:40:41:
    Här kommer fortsättningstråden!

www.familjeliv.se/Forum-11-237/m18625984.html
  • Svar på tråden Pladdertråden!
  • Kickan 84

Tror det kostar under 300 där vi tänkte göra, men får se... är ju rätt länge kvar!

Ska också bänka mig....

Stanna där du är! ♥
  • angiee
    Hanna
    Nej vi ska inte kolla kön
    C vill inte så ja får hålla mig!
  • lurksmulan

Morgon! Jag är hemma, ska iväg och träffa en massör kl 10 för att se om hon kan få ordning på min spända nacke som ger mig huvudvärk. Har haft det i över en vecka nu, och inget hjälper.
    Igår blev jag typ galen och började gapa om att jag är så trött på allt. Ett klassiskt psykbryt. Idag känner jag mig fortfarande lika galen, men lugnare. Allmänt missnöjd med mig själv kanske man kan säga. Och så får jag så dåligt samvete för jag orkar ingenting, och J diskar, städar, plockar, tvättar, hänger och viker tvätten och jag sitter som en amöba i soffan och orkar inte ens lägga ner maten i lådor. Jag är en hemsk människa!

Mamma till Laban 050131 och minigrisen bf 070802
  • MrsMurphy

Lurkan: Du är verkligen inte en hemsk människa! Det är grymt frustrerande att vara gravid för man är ju så slutkörd och jag tror nog att din kille förstår det. Det är samma här hemma, jag lyfter inte ett finger! På morgonen blir inget gjort och på kvällen dunstar jag i säng direkt efter jobbet!

• lurksmulan

Lättja: Jo men jag måste vara det. Ingenting händer nånsin. Jag bara kommer hem, äter, tittar på Bolibompa med Laban, lägger Laban, duschar, försöker hålla mig vaken en stund, lägger mig senast 21.30. Det är så tråkigt och jag är så trött på att vara trött!

Sen är jag nojig, vaknade mitt i natten och var övertygad om att minigrisen inte lever längre. Jag har inte känt nåt på en vecka snart. Tyckte jag kände nåt i förrgår men jag tror nog att jag bara inbillade mig. Ska gå förbi min bm och se om hon har tid/vill lyssna med dopplern efter hjärtljud. Känner mig helt inställd på att bebis är död.

• MrsMurphy

Lurkan: Kan tänka mig att det tar en hel del på ditt humör att gå runt och känna så... Men jag tvivlar verkligen att läget skulle vara så. En minimal risk att det skulle ha gått åt helvete på det sättet så jag tycker verkligen att du ska traska iväg och lyssna!

• lurksmulan

Usch jag är verkligen ett deppo idag.
    Jag har gjort mig en latte och lite knäckemackor iaf, sen ska jag sminka mig och traska till bm.

• Hannnas

Morron tjejjer

Lurkis... gumsi... du ska INTE ha dåligt samvete, lyssna på kloka Lättjis... du gör rätt i att slappa, vara hemma o få massage... o minigrisen lever! Så det så, minimal risk att det hänt nåt ju!

Vet ni.. jag kände min första riktiga "buff" igår kväll!! Kan inte varit nåt annat såå mysig känsla.. men den kom ordentligt bara en gång sen kunde man känna att det rörde sig lite men inga fler buffar

.?:*¨¨*:?. jag ska bli mamma - v17 .?:*¨¨*:?.
  • JUSTer

Trötthet. Känner igen mig. Somnar i soffan under bolibompa. Somnar sedan med sara när jag nattar henne. Försöker sedan vara mig själv en stund med varierande resultat. Igår snarkade jag i soffan 20:45. Då gav jag upp och gick och la mig.

Vill ha mina kvällar tillbaka!!!!!

Gravid - v. 14
Svar på tråden Pladdertråden!