• MrsMurphy

Pladdertråden!

Hej tjejer!

Gjorde en tjattertråd för oss som äntligen fått till dessa plus efter att ha suttit och surat på Bim-listan för oss som har det lite jobbigt större delen av året!

Tänkte att vi kunde tjattra om våra nojjor och grav ångest här så kan våra darlings på listan trippa in efter att dom får sina plus. Istället för att vi terroriserar dem där med just dessa saker!

Nu ska vi se till att det går vägen denna gången! Skrattande

Går allt för lätt blir man fort dum...
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-19 18:31:20:
    Och här är den kära gamla tråden!

www.familjeliv.se/Forum-1-180/m13746119.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-19 19:40:41:
    Här kommer fortsättningstråden!

www.familjeliv.se/Forum-11-237/m18625984.html
  • Svar på tråden Pladdertråden!
  • Hannnas

MissK.... ja det kändes fantastiskt är ju självklart inte 100% säker att det verkligen var det men det var så annorlunda, nåt jag aldrig kännt förut så det bara måste vara det

.?:*¨¨*:?. jag ska bli mamma - v17 .?:*¨¨*:?.
  • lurksmulan
    Hanna: Ja det ligger i centrum, och dit har jag ungefär två minuters promenadväg. Så jag gick vid 8 och var hemma igen typ 20 över och då hade jag ändå stått och väntat på bussen (se i andra tråden...).
    Mamma till Laban 050131 och minigrisen bf 070802
  • angiee

MIssK
    SKOJ! Ja har inskrivning & vul 7/3.

En annan fråga!!!
    Hade världens bråk med sambon igår (hormonellt svall) & kastade saker om kring mig & va skitarg... Blev jätterädd sen att bebbe kanske inte överlever såna där raseriutbrott?
    Är det så?

• Hannnas
    Lurkis.. vilken underbar BM du har sådana är guld värda o 145/min.. härligt riktigt hör slagen hit... *myser*

angiee.. om bebben inte skulle klara det skulle min varit borta för länge sedan inget att oroa sig för
  • Thezzizen

Morron....

Imorse har jag blivit väckt av en karatesparkshoppande råtttdödande 5kiloskatt som landade rakt på min mage, satan vad de gjorde ont....

Hanna, vad härligt att få känna bebisen!!!

Lurka, jag förstår dig med nojan, men vikken snäll bm!

• MagdaA

morrn. *gäsp* sovit 8 timmar, men är fortfarande skit-trött! känns som jag blivit överkörd av ett tåg eller nått. öm i kroppen, tröööööt å tung i huvudet. skulle nog kunna sova 10 timmar till!

drömde hemska drömar i natt! sånna som vår ens lustar att vakna. *suck*

Ängel i himlen och plutt i magen!
  • Hannnas

Thezz.. haha lika "ouppfostrade" som mina kissar låter det som.. fattar inte varför de ska hoppa på magen just

Nope... nu möte

• lurksmulan
    Angiee: Hi hi, ursäkta att jag skrattar. Men vad skulle skada bebben av ett raseriutbrott? Så länge du inte hoppar med magen före på din sambo är det ingen fara! Kasta saker är säkert bara nyttigt för bebisen, den får igång adrenalinet en stund!

Hanna: Ja det är inte ens min vanliga bm utan en som jag träffat nån enstaka gång. Men hon var ledig och jag fick komma in direkt och det var inget snack om saken. Så himla skönt! Sen när vi hörde hjärtat slå sa hon "jag får rysningar, för jag förstår hur du måste känna dig". Jag blev nästan tårögd, det där är empati!
  • angiee

Hanna!
    Men nu pratar vi KRAFTIGT utbrott!!!
    Inte va småsur & smågapa lite, ja va galen & det brann i hela kropppen!!!!
    Sen när ja lugnade mig så kom tårarna, JÄTTEJOBBIGT att handskas me alla dessa känslor som kommer & det är alltid C som råkar ut för mina utbrott *stackars*

• lurksmulan
    Thezz: Våra katter har också en förmåga att göra så. Sen på helgerna brukar jag dela säng med en 17 kg karatesparkande unge också, och han brukar pricka in min mage väldigt bra!
Svar på tråden Pladdertråden!