• MrsMurphy

Pladdertråden!

Hej tjejer!

Gjorde en tjattertråd för oss som äntligen fått till dessa plus efter att ha suttit och surat på Bim-listan för oss som har det lite jobbigt större delen av året!

Tänkte att vi kunde tjattra om våra nojjor och grav ångest här så kan våra darlings på listan trippa in efter att dom får sina plus. Istället för att vi terroriserar dem där med just dessa saker!

Nu ska vi se till att det går vägen denna gången! Skrattande

Går allt för lätt blir man fort dum...
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-19 18:31:20:
    Och här är den kära gamla tråden!

www.familjeliv.se/Forum-1-180/m13746119.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-19 19:40:41:
    Här kommer fortsättningstråden!

www.familjeliv.se/Forum-11-237/m18625984.html
  • Svar på tråden Pladdertråden!
  • Hannnas

Lättja.. ja ibland undrar man verkligen om man inte är ett fall för vita rockar vet inte allt jag kastat över maken under dessa utbrott Generad å fy så dåligt man mår sen.. usch...

thezz.... min man ville ha go & glad behandlingen..

.?:*¨¨*:?. jag ska bli mamma - v17 .?:*¨¨*:?.
  • MrsMurphy

En fundering nu...

Min bror är född i januari och lyckats med bedriften att få 4 barn i januari och början av februari. Jag är född i slutet av juli och är beräknad i slutet av augusti, ändå halvhyggligt i krokarna tycker jag. Hur är det med era födelsedagar?

• Hannnas

thezz... aromamassagen är ju den som ska vara "bäst" annars, men det är ju klart en smaksak sen kan man kanske få dubbelbehandlingar, lite mysigt oxå o nåt i baren vid poolen sen

• Hannnas

Lättja... haha ja jag ligger ju helt i ofas då eftersom jag fyller i mars

• MrsMurphy

Hanna: Ok! Skrattande Min kompis fick i september och hon är född i september och min andra vän är född i juni och hon är beräknad i juni... Börjar bli förvirrad här!

• hemligaärtan

Hej, hej! Är på grymmans dåligt humör idag! Sitter här balnd mina nya kollegor och bara osar ilska! De undrar nog vad jag är för en typ!

• Thezzizen

Lättja, ja du. I m in släkt håller vi oss ganska bra i mars och september. Där jag är placerad i mars...

på robbans sida är de väldigt utspridda måste jag säga...

Så om bebisen behagar komma i september skulle de passa helt ok... =)

• hemligaärtan

Lättja: Jag är född i april o fick dottern i mars men är nu beräknad i september.

• Honeyflowers
    Hanna: Nu har jag ringt o begärt mina journalkopior där vi gjorde utredningen.. de var inga som helst problem att få dem Läkaren skulle bara sätta en kråka på dem innan sköterskan kunde skicka dem med posten! Inte för att jag vet vad jag ska med dem till men...Skrattandekanske kan va skoj att ha..!!
    16 mars..då är det dax!!
  • Thezzizen

Relaxkuren - 80 min
    Detta är en mycket lugnande kur som passar alla, även gravida. Behandlingen är rengörande och avstressande för kropp och själ.
    Scrub, bubbelbad, applicering, hårbottensmassage, fotmassage.

Aromamassage - 80 min
    Lugn, ro och avkoppling. En massage som mer än någon annan syftar till avslappning, där massagerörelserna är mjuka och harmoniska och där stress-reduceringen är optimal. Tillsammans med de väldoftande oljornas terapeutiska inverkan får massörens lugna rörelser dig att varva ner tills stressen är släppt och utestängd.

Vad tror ni om ngn av dessa? Dubbelbehandling vore ju klart trevligt!

Svar på tråden Pladdertråden!