• MrsMurphy

Pladdertråden!

Hej tjejer!

Gjorde en tjattertråd för oss som äntligen fått till dessa plus efter att ha suttit och surat på Bim-listan för oss som har det lite jobbigt större delen av året!

Tänkte att vi kunde tjattra om våra nojjor och grav ångest här så kan våra darlings på listan trippa in efter att dom får sina plus. Istället för att vi terroriserar dem där med just dessa saker!

Nu ska vi se till att det går vägen denna gången! Skrattande

Går allt för lätt blir man fort dum...
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-19 18:31:20:
    Och här är den kära gamla tråden!

www.familjeliv.se/Forum-1-180/m13746119.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-19 19:40:41:
    Här kommer fortsättningstråden!

www.familjeliv.se/Forum-11-237/m18625984.html
  • Svar på tråden Pladdertråden!
  • Hannnas

Gravidmassage.. vad är det eg för skillnad förutom att man inte masserar magen likadant? ni som vet

Micke får lära sig magda

.?:*¨¨*:?. jag ska bli mamma - v17 .?:*¨¨*:?.
  • Thezzizen

Hmmm , ja annars får jag ta den där andra, som var lämplig för gravida de stod de ju så får r aroman

• MagdaA

Hanna: haha! försök lära han de du! Då får du kämpa. Han hatar typ allt sånt där...tyvärr!

Ängel i himlen och plutt i magen!
  • Hannnas

Magda.. så triiist han är din råtta då nädå, han har ju en massa annat som väger över istället

• Hannnas

thezz... när ska ni till selma o vilken vecka kommer du vara i? Det borde ju gå att deala så att de gör en aromamassage i gravidvariant

• Thezzizen

Huga, ge mig styrka. Nu ska jag ringa... jag gillar inte sånt. Nån som vill ringa åt mig?

• Hannnas

thezz.. ska du ringa selma? vad är det som är scary?

• Thezzizen

Hanna, inget är scary. men det är så jädra lätt att dra sig för nåt...

• MagdaA

Hanna: ja, lite trist är han på den fronten. Men han är bra på mycket också! T ex så körde ja ju sönder bilen igår, å han lagar den idag! Sånt är bra!

Ängel i himlen och plutt i magen!
Svar på tråden Pladdertråden!