• MrsMurphy

Pladdertråden!

Hej tjejer!

Gjorde en tjattertråd för oss som äntligen fått till dessa plus efter att ha suttit och surat på Bim-listan för oss som har det lite jobbigt större delen av året!

Tänkte att vi kunde tjattra om våra nojjor och grav ångest här så kan våra darlings på listan trippa in efter att dom får sina plus. Istället för att vi terroriserar dem där med just dessa saker!

Nu ska vi se till att det går vägen denna gången! Skrattande

Går allt för lätt blir man fort dum...
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-19 18:31:20:
    Och här är den kära gamla tråden!

www.familjeliv.se/Forum-1-180/m13746119.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-19 19:40:41:
    Här kommer fortsättningstråden!

www.familjeliv.se/Forum-11-237/m18625984.html
  • Svar på tråden Pladdertråden!
  • Hannnas

Dulia... jo men VART på blygdbenet (symfysen).. övre kanten på det??...

.?:*¨¨*:?. jag ska bli mamma - v17 .?:*¨¨*:?.
  • MagdaA

Hanna: nja, inte mitt fel. hål i avgassystemet så den lät som en folkracebil när jag kom hem...

Ängel i himlen och plutt i magen!
  • lurksmulan

Jag har ju precis varit på massage, och det är okej om man kommit en liten bit in i graviditeten och sen helst inte masserar neråt ryggen/magen som jag förstått det.
    Jag fick bara nack/axelmassage, och det fick jag hela min förra graviditet också. Det var ingen fara med det.

Jag är så glad att jag hörde minigrisens hjärta idag! Nu börjar jag fatta att det är en bebis där inne! Jag menar, på måndag är det ul och 4/4 ska vi få veta om det är en kille eller tjej! Helt otroligt! Jag vet att jag predikar för de som redan är frälsta, men jag är lite sen i vändningarna när det gäller att fatta sånt här!

Mamma till Laban 050131 och minigrisen bf 070802
  • Hannnas

Magda.. ahhh oki.. ja gud vad det låter när sånt händer.. tur att ni bor i "skogen" i det läget o att du har en händig karl... min hade nog kört bilen till verkstan

Lurkis.. hihiiii frälst är man bara mellan varven glad för din skull idag

• Thezzizen

Hanna, jag är isåfall i v20. Ska ringa o boka behandlingar sen o ska då fråga...

DUlia, vad härlit att allt såg fint ut. Vad är det du får nu i ditt "program" nu igen..

Ska få i mig min skinkomelett o hoppas jag kommer i tid till jobbet

• Hannnas

Thezzz.. vaddå "isf".. klart du kommer vara .. så myysigt att muffla runt i bikini där med stora fina magen då

• MagdaA

Hanna! Men det gick sönder när jag var i nordmaling. Så jag fick köra typ 8 mil med att det lät så! Genom Nordmaling å sen genom hela Övik...  Ja, tur Micke är bilmekaniker!

Ängel i himlen och plutt i magen!
  • Thezzizen

Hanna, jag hoppas verkligen.....

Och nu har min karl börjat ställa in sig på det här. När plusset visade sig sa han bara att vi kunde avvakta för man kunde ju inte vara glad så tidigt efter tidigare erfarenhet. Men iom att allt sett ok på vul nu, så är han helt inställd på bebis nu.. och det blir ju till att berätta nästa vecka....iiih.

Så jag hoppas, jag ljuger om jag inte säger att hoppet finns nu även om jag försöker förtränga det. Och det har ju slutat blöda helt nu, och tuttarna gör ont och jag blir äckligt mätt av lite fil...

Nä, måste borsta tänderna o åka nu tyvärr.
    Synes ikväll, ha de bra ni alla!

• Hannnas

Thezz.. tycker det är enormt härligt att höra att du vågar glädja dig, åtminstone till viss del det är ni värda båda två, det är så enormt energisugande att oroa sig...

Magda.. haha guud vad pinigt!! ja tur har du med din M

• angiee
    Känns som ja har träningsvärk i magen!! Både precis ovanför hönan & även ovanför naveln, går som ett band där som "träningsvärker"
    E det inte lite tidigt att känna så & VARFÖR känner man så?!
Svar på tråden Pladdertråden!