• MrsMurphy

Pladdertråden!

Hej tjejer!

Gjorde en tjattertråd för oss som äntligen fått till dessa plus efter att ha suttit och surat på Bim-listan för oss som har det lite jobbigt större delen av året!

Tänkte att vi kunde tjattra om våra nojjor och grav ångest här så kan våra darlings på listan trippa in efter att dom får sina plus. Istället för att vi terroriserar dem där med just dessa saker!

Nu ska vi se till att det går vägen denna gången! Skrattande

Går allt för lätt blir man fort dum...
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-19 18:31:20:
    Och här är den kära gamla tråden!

www.familjeliv.se/Forum-1-180/m13746119.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-19 19:40:41:
    Här kommer fortsättningstråden!

www.familjeliv.se/Forum-11-237/m18625984.html
  • Svar på tråden Pladdertråden!
  • hemligaärtan

Hannah: Är faktiskt inte så insatt i vad skillnaden är. Tror att den är mjukare och att de undviker att massera typ mage o så.

• Thezzizen

Så bokat o färdigt, bara nu inte karln hittar kuvertet därifrån i posten inna jag hittar det.
    Behövde inte beställa några behandlingar nu utan kunde komplettera det när jag fått informationen från dom...

Hmm, undra om man skulle göra sig iordningn nu så man hinne rtill jobbet sen.

Vad pysslar ni med just nu?

• Hannnas

Thezz... precis kommit tibax från lunch visst var de trevliga på selma ... när är det ni planerar att åka?

.?:*¨¨*:?. jag ska bli mamma - v17 .?:*¨¨*:?.
  • Dulia

99 dagar kvar till förlossningen!!! Det är ju ingenting kvar nu!!

Hej tjejer!! Jag är lite ego och har faktiskt inte läst det i skrivit idag. Hoppas allt är bra med alla!
    Jag var till min BM imorse och jag är så nöjd över min kropp just nu Alla värden är hur bra som helst, jag läcker inte ens protein i urinen (har väl typ aldrig hänt ). Trombylen måste verka blodtryckssänkande för så här långt blodtryck som jag har nu har jag aldrig haft tidigare. Det är så kul att skriva upp sina siffror så jag kommer göra det här även fast det antagligen är helt ointressant för er

I v. 26
    SF-mått 24 (precis på kruvan)
    hb 116 (jag behöver inga järntabletter än )
    socker 5,6
    urin 0
    blodtryck 110/60
    hjärtljud 146

BM tyckte att hjärtljuden var så fina Han måste legat ytligt för dom hörde väldigt tydligt idag.

En dotter född aug -05 och BF 6/6 -07
  • Thezzizen

4-6 maj ska vi dit. jag längtar redan!

• Hannnas

Myysigt Dulia att det gått så bra!! Vart på symfysen är de de utgår ifrån när de tar SF måttet? Övre kanten?

• Hannnas

Thezz.. jaaa det förstår jag att du gör *avis* o då är du ju såpass långt gången att det inte borde vara nån fara med massage heller, frågade du något om det?

• Hannnas

Magda.. hahaaa körde du sönder bilen?? Hur då?

• Dulia

Hanna, dom mäter från blygdbenet till över kanten.

• Dulia

Nu är det lunch! Räcka ut tungan

Svar på tråden Pladdertråden!