• MrsMurphy

Pladdertråden!

Hej tjejer!

Gjorde en tjattertråd för oss som äntligen fått till dessa plus efter att ha suttit och surat på Bim-listan för oss som har det lite jobbigt större delen av året!

Tänkte att vi kunde tjattra om våra nojjor och grav ångest här så kan våra darlings på listan trippa in efter att dom får sina plus. Istället för att vi terroriserar dem där med just dessa saker!

Nu ska vi se till att det går vägen denna gången! Skrattande

Går allt för lätt blir man fort dum...
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-19 18:31:20:
    Och här är den kära gamla tråden!

www.familjeliv.se/Forum-1-180/m13746119.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-19 19:40:41:
    Här kommer fortsättningstråden!

www.familjeliv.se/Forum-11-237/m18625984.html
  • Svar på tråden Pladdertråden!
  • jazzy

Vad mysigt att få se henne igen....*längtar*

• MagdaA

Hanna. å va mysigt med ul första gången! Minns när vi gjorde det med Ebba! Var så mysigt att få se att det verkligen var en liten liten människa där inne. Man ser allt så tydligt! NJUT tiden går så fort!

Ängel i himlen och plutt i magen!
  • Hannnas

Jaz & Magda.. jag ska verkligen njuta det kan jag lova ska bli helt fantastiskt!!!

.?:*¨¨*:?. jag ska bli mamma - v17 .?:*¨¨*:?.
  • MagdaA

Hanna: Vi ska ju på ul nästa vecka, men det känns inte alls speciellt spännande eller pirrigt. Lite tråkigt. Men den här gången blir det ju extra noga koll, så vi får kika extra länge!

Ängel i himlen och plutt i magen!
  • Kickan 84

Hej tjejer!

Haft världens härligaste dag med mannen, kom hem vid två och vi åkte ner på stan stod i bankkö Sedan gick vi på bokrean och strosade och shoppade lite och sedan har vi ätit middag på en dundermysig krog och pratat länge och väl! Guuud vad vi behövde detta!

Nu är det fortsatt mysande som gäller!

Lycka till på UL i morgon Hanna, jag tittar in efter åtta, hoppas du är tillbaka då!

Stanna där du är! ♥
  • Hannnas

Magda.. förstår att det inte är samma spänning men du får se den som en annan typ av spänning istället vilken dag är det??

Kick.. åhh vilken härligt dag!! Jag hoppas vara tillbaks mellan 8-8:30 imorgon men det är en körig fm så jag vet inte hur mkt jag hinner skriva

Appropå bokrean... A överraskade mig med en present idag som han köpt på lunchen inte svårt att gissa vilken bok va

.?:*¨¨*:?. jag ska bli mamma - v17 .?:*¨¨*:?.
  • Kickan 84

Vi kollade på ett barn blir till, men köpte en annan faktiskt!

Stanna där du är! ♥
  • lurksmulan

Snart ska jag hoppa in i duschen, släppa lös bopparna. Jag har haft de i en fin, men för liten bh idag. Skulle ju till massören och ville inte ha nån urtvättad (men ack så bekväm) bh på mig. Så det blev en fin sak som inte är så skön. Men nu får det vara nog!
    Sen kl 20 är det Men in Trees och efter det Top Model.... min tv-kväll är fullbokad!

Mamma till Laban 050131 och minigrisen bf 070802
Svar på tråden Pladdertråden!