• MrsMurphy

Pladdertråden!

Hej tjejer!

Gjorde en tjattertråd för oss som äntligen fått till dessa plus efter att ha suttit och surat på Bim-listan för oss som har det lite jobbigt större delen av året!

Tänkte att vi kunde tjattra om våra nojjor och grav ångest här så kan våra darlings på listan trippa in efter att dom får sina plus. Istället för att vi terroriserar dem där med just dessa saker!

Nu ska vi se till att det går vägen denna gången! Skrattande

Går allt för lätt blir man fort dum...
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-19 18:31:20:
    Och här är den kära gamla tråden!

www.familjeliv.se/Forum-1-180/m13746119.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-19 19:40:41:
    Här kommer fortsättningstråden!

www.familjeliv.se/Forum-11-237/m18625984.html
  • Svar på tråden Pladdertråden!
  • Jaylin

Hej tjejer!

Hur mår magarna?
    Vad fin bild Hannah!!!!

Hur är det med Magda??

Hannah: du är ju min doktor!! Får jag ställa äckelfrågor?
    De brände ju bort cellförändringar på mig samt spolade äggledarna i torsdags. Det har gått bra och jag har inte blödit något alls!!! Men det kommer ut konstiga flytningar. De är vita och luktar inte, men det kommer rätt mycket... vad är det?
    Sen har jag ännu inte fått min mens, dag 49 nu!
    En helknäpp fråga: men om mensen var på väg innan op:n, kan den ha blivit "utspolad" när de spolade äggledarna?

Kram till er alla!

• MagdaA

Jaylin: ganska bra me mej. Lite jobbig vecka med mycket minnen, men jag är glad att det sprattlar i magen!

Ängel i himlen och plutt i magen!
  • Jaylin

Magda: vad är det för minnen? Har det med Ebba att göra? Skickar kramar!!! Tur att du har ny bebis i magen som du kan glädjas åt!!!

• MagdaA

Jaylin: ja, Ebba. På torsdag är det ett år sedan hon föddes, å blev en ängel. Vi ska på ul i morgon och hoppas verkligen att få glada besked då!

• Jaylin

Det är klart ni får! Du ska se att allt är jättebra! Hoppas att du kan få komma upp och röra dig mer då.

• MagdaA

Jaylin: nä, det blir nog lugnt framöver endå. Är ju tappen som är problemet, å den har bara blivit nån mm längre så jag fortsätter å ta det lugnt. Dessutom ökar ju trycket mer å mer, och därmed riskerna...

• Jaylin

Men gör de inte ett sånt där band runt då?

• MagdaA

nä. vi har bestämt att inte sätta det än, inte om det inte blir absolut nödvändigt. Finns risker med det också. Eftersom det inte är naturligt för kroppen finns risk för mf och infektioner. Å det vill vi inte vara med om! Så ligger jag hellre i 20 veckor!

• Jaylin

Nä, det förstår jag. ´
    Då blir du världsmästare på alla dokusåpor då

• MagdaA

Jaylin: haha, nja, inte riktigt, inte än. Men kanske om jag måste bli liggandes i flera veckor!

Svar på tråden Pladdertråden!