• MrsMurphy

Pladdertråden!

Hej tjejer!

Gjorde en tjattertråd för oss som äntligen fått till dessa plus efter att ha suttit och surat på Bim-listan för oss som har det lite jobbigt större delen av året!

Tänkte att vi kunde tjattra om våra nojjor och grav ångest här så kan våra darlings på listan trippa in efter att dom får sina plus. Istället för att vi terroriserar dem där med just dessa saker!

Nu ska vi se till att det går vägen denna gången! Skrattande

Går allt för lätt blir man fort dum...
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-19 18:31:20:
    Och här är den kära gamla tråden!

www.familjeliv.se/Forum-1-180/m13746119.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-19 19:40:41:
    Här kommer fortsättningstråden!

www.familjeliv.se/Forum-11-237/m18625984.html
  • Svar på tråden Pladdertråden!
  • Thezzizen

hej igen tjejer...

Hoppas verkligen det går bra för er i morrn magda, eller rättare sagt det kommer gå super. Och du, bearbeta karln ordentligt ikväll .

jay, skönt att op gått bra nu iaf. har du kollat upp din långa cykel nångång?

kram

• MagdaA

Thezz: ja, ska verkligen försöka! men som jag skrev tidigare, vi kommer nog få fler chanser eftersom vi lär göra fler ul!

Ängel i himlen och plutt i magen!
  • Thezzizen

Magda, får ni kolla tappen imorrn också eller är de bara vanligt rutinul?

• MagdaA

THezz: tror att det bara blir vanligt ul. kollade tappen i tisdags å han vill inte kolla för ofta. ska dit på fredag nästa vecka å kolla tappen.

• Hannnas

Jay.. heeeej gumman.. fram med äckelfrågorna bara .. flytningarna är normalt efteråt, tror t o m att det kan komma lite "svart" bränt i dem mysigt va?? MEN jag vet inte alls om de "spolat ut mensen"... vet inte alls vilken väg man går i o spolar äggledarna... OM de gick via livmodern så kan det ju varit så men man tycker ju att de borde sagt nåt? Ring o fråga tycker jag

.?:*¨¨*:?. jag ska bli mamma - v18 .?:*¨¨*:?.
  • MagdaA

Hanna: dom ringde nu från spec. mvc. urinodlingen visade ingenting. så, nu vet jag inte hur vi ska göra. hon jag pratade med nu tyckte inte jag ska behandla för svamp om det inte är säkert att det är det. Har ju inga flytningar å så, inte mer än vanligt alltså. hon sa att man kan få ph-förändringar som kan ge sånna här symptom. ska prata mer med min bm i morgon när jag ska upp dit.

• Hannnas

Magda.. ja usch.. bättre att veta vad det är ju... du får väl sätta hönan i ett bad med filmjölk då

.?:*¨¨*:?. jag ska bli mamma - v18 .?:*¨¨*:?.
  • MagdaA

Hanna: ja, får höra vad bm säger i morgon... den bm jag pratade med nu sa att om det är nån typ av ph-färändring så kan svamp-medlet göra att det blir värre, å det vill jag inte!

• Thezzizen

Okej, en asdum fråga från en som aldrig haft svamp. Det kan väl en bm se vid gynus eller?

• MHoof

Har alla eras navlar pluppat ut? Min är fortfarande inåt å tror inte att den kommer pluppa.

Ska strax åka iväg till babyproffsen och hämta min babybox som jag beställde i början av januari...KUL!

Svar på tråden Pladdertråden!