• MrsMurphy

Pladdertråden!

Hej tjejer!

Gjorde en tjattertråd för oss som äntligen fått till dessa plus efter att ha suttit och surat på Bim-listan för oss som har det lite jobbigt större delen av året!

Tänkte att vi kunde tjattra om våra nojjor och grav ångest här så kan våra darlings på listan trippa in efter att dom får sina plus. Istället för att vi terroriserar dem där med just dessa saker!

Nu ska vi se till att det går vägen denna gången! Skrattande

Går allt för lätt blir man fort dum...
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-19 18:31:20:
    Och här är den kära gamla tråden!

www.familjeliv.se/Forum-1-180/m13746119.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-19 19:40:41:
    Här kommer fortsättningstråden!

www.familjeliv.se/Forum-11-237/m18625984.html
  • Svar på tråden Pladdertråden!
  • Hannnas

Thezz. beror nog lite på vad det är för svamp och var den sitter tror jag men vet inte säkert

Magda.. ja då ska du absolut låta bli all svampbehandling

.?:*¨¨*:?. jag ska bli mamma - v18 .?:*¨¨*:?.
  • Hannnas

Bel.. min navel är redan pluppad du ser bättre i gallriet.. jag gillar det iinte.. vill oxå ha en söt inåtnavel ju

• MHoof

Hanna: Jo jag såg i ditt galleri...pluppa den tidigt? Jag är jätteglad att min inte gjort det. Men jag har så himla djup navel så man får in en halv tops.

Ni börjar få fina magar nu, så kul att se tycker jag

• Hannnas

Bel.. jag har ju ingen supergrop från början.. snararen en liten grop med en pluppad navel inuti haha skitkonstigt låter det ju .. men den pluppade väl upp rätt tidigt, minns inte exakt men i v15 kanske det var

• Dulia

Bel, min navel pluppade aldrig med dottern och kommer nog inte göra det denna gång heller. Jag har en djup navel från början men det blir ju bara grundare och grundare. Hade graviditeten varit 10 veckor till hade den nog pluppat

Min molvärk har gått över. Lite läskigt när den kom till och från under förmiddagen. Började nästan tro att något satt igång men nu är den borta. Obehagskänslan som jag hade är också borta.

En dotter född aug -05 och BF 6/6 -07
  • Hannnas

vill oooxå ha en söt grop istället Skrikandes

• MagdaA

Jag skulle bli väldigt förvånad om min navel pluppar! den är jätedjup i vanliga fall. i helgen blev ju Micke jätteförvånad när han kunde se botten i min navel!

Thezz: vet inte heller om dom kan se..aja, ska prata med hon i morron iaf.

Skulle äta lunch. Hade tagit fram lasagne som jag värmde på. jag älskar lasagne, speciellt min egna fullkorns lasagne! Men, jag gav det till hunden, det var skit-äckligt! Fattar inte vad det blivit med mig, så känslig med maten nu! Så, jag kokade gröt istället och tog en hårdmacka å ett glas mjölk. Mätt nu iaf, det är ju huvudsaken!

Tagit fram en bit kassler till middagen, nån som har tips på vad jag kan göra med den?

Ängel i himlen och plutt i magen!
  • Hannnas

Magda.. tyvärr... äter inte kassler

• angiee

Kan man ha vita lotionsflytningar utan att det är onormalt?
    Lite ÄL liknande??

• Hannnas

angiee... här torkar man litervis av lotionflytningar dagligen...

Svar på tråden Pladdertråden!