Inlägg från: Hannnas |Visa alla inlägg
  • Hannnas

Pladdertråden!

Tibax från frukost

Kick.. jo middagen blev verkligen jättelyckad på alla vis skönt

Jaz... det går fiiint med trombylen, A får dock påminna mig att ta den hela tiden, jag är värdelös på pillor.... baksidan är däremot att jag blöder mkt lättare nu...

.?:*¨¨*:?. är det vår tur nu - v14 .?:*¨¨*:?.
  • Hannnas

Magda... ahh.. men du, ofta sitter den ju lågt i början, inget jätteovanligt iaf... o som du säger så kryper den ju oftast uppåt i takt med att livmodern växer hur mår ni nu?

• Hannnas

Magda... åhh gumsi, jag ska inte träffa min egen läkare innan v20 ungefär... sen ska jag bara träffa MVCs läkare vet jag inget om än.. men jag kan ju kolla där med såklart!! Ska läsa på lite själv så gott jag kan oxå...

Jag har iaf en väldigt god känsla ang er... ni har ju som sagt proffs runt er hela tiden denna gången och man kommer inte missa något...

• Hannnas

Känt = ang kända kändisar el känt rykte ...

Kännt = något man rört vid o kan känna...

Kickan är ju lärare... o Jaz oxå o NO... de kan säkert förklare myycket bättre än jag som iiiinte är så bra på sånt Generad

• Hannnas

Du ska skriva som du har gjort... kännt oss så snygga... för det är ju en känsla ni beskriver så KÄNNT är rätt i detta fallet

• Hannnas

Magda... köra skoter verkar så kuul, har aldrig gjort det *suck*...här är det oxå underbart väder vi ska åka o kika på ett visningshus för skojsskull... vill kolla kvaliten på det bara

• Hannnas

Den var fin Magda funderar oxå på att köpa en sån klocka.... såg en fin med stjärnor o månar i någonstans...

Nä nu ska jag fixa mig lite

• Hannnas

ae.. haha du har säkert rätt... Generad lurigt ord det där

lurkis... jag tror som magda att tarmarna är mindre svullna... tillhör inte det den "läskiga" fasen att symptomen försvinner o magen blir mindre?

• Hannnas

Magda... ja jag blir så osäker nu ju.... käns (känns är rätt här hihi) ja jag vet inte .... du får kolla i SAOL

• Hannnas

lurkis.. tack för att du klargör även för mig

Svar på tråden Pladdertråden!