• MrsMurphy

Pladdertråden!

Hej tjejer!

Gjorde en tjattertråd för oss som äntligen fått till dessa plus efter att ha suttit och surat på Bim-listan för oss som har det lite jobbigt större delen av året!

Tänkte att vi kunde tjattra om våra nojjor och grav ångest här så kan våra darlings på listan trippa in efter att dom får sina plus. Istället för att vi terroriserar dem där med just dessa saker!

Nu ska vi se till att det går vägen denna gången! Skrattande

Går allt för lätt blir man fort dum...
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-19 18:31:20:
    Och här är den kära gamla tråden!

www.familjeliv.se/Forum-1-180/m13746119.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-19 19:40:41:
    Här kommer fortsättningstråden!

www.familjeliv.se/Forum-11-237/m18625984.html
  • Svar på tråden Pladdertråden!
  • MrsMurphy

Magda: Fan i #¤%¤)/(/()=!! Förlåt! Nu kom jag på vilken dag du har! Jätte jätte kramar!!

Allt är såååååååå naturligt så...
  • lurksmulan

Åh Magda jag vet inte vad jag ska säga. Mer än att jag tänker på dig jättemycket idag!

Mamma till Laban 050131 och Polly bf 070805
  • Jaylin

Tack Hannah!!!!
    Tänk att vi försökt så länge utan att jag ens haft riktig ÄL... Vilken förlorad tid!!! Men nu bär det av minsann!

Hörrni hormonstinna tjejer!!!!! Det är ju allmänt känt att gravida kvinnor bölar i tid och otid.... När jag väntade lilla A så grät jag så fort jag hörde en bebis gråta. Jobbigt när man stod i kö på mataffären eller liknande.

• MagdaA

Lätt: ingen fara. Inte din sak att hålla rätt på.

Hade förberett mig på å ringa bm nu men allt sket sig. sitter bara å bölar. Nä, nu går jag och lägger mig.

Ängel i himlen och plutt i magen!
  • JUSTer

Jag är inte särskilt förtjust i djur. Luktar illa, smutsar ner, kostar pengar......osv. Men nu är jag helt fast vid tv-serien hitta hem som handlar om katter och hundar som får nya hem. Gråter oavbrutet i 30 minuter.

Gravid - v. 15
  • lurksmulan
    JUSTer: *skrattar ihjäl mig* Det var tamejfan det roligaste jag läst på länge, vid sidan av råttpuckot givetvis.
    Mamma till Laban 050131 och Polly bf 070805
  • MrsMurphy

JUSTer: Samma här! Satt och tjöt ögonen ur mig för nån dag sen när dom gick in i det där hemska huset med alla dessa hundar... Gråter

• JUSTer

Lurk: Var det inte du som hade nån snyfthistoria om nån skalbagge som kröp iväg? Den är ett stående skämt hemma hos oss nu.

Gravid - v. 15
  • MrsMurphy

Vad var det där ordspråket ny igen om att måla in sig i hörnet? Fundersam

Svar på tråden Pladdertråden!