• MrsMurphy

Pladdertråden!

Hej tjejer!

Gjorde en tjattertråd för oss som äntligen fått till dessa plus efter att ha suttit och surat på Bim-listan för oss som har det lite jobbigt större delen av året!

Tänkte att vi kunde tjattra om våra nojjor och grav ångest här så kan våra darlings på listan trippa in efter att dom får sina plus. Istället för att vi terroriserar dem där med just dessa saker!

Nu ska vi se till att det går vägen denna gången! Skrattande

Går allt för lätt blir man fort dum...
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-19 18:31:20:
    Och här är den kära gamla tråden!

www.familjeliv.se/Forum-1-180/m13746119.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-19 19:40:41:
    Här kommer fortsättningstråden!

www.familjeliv.se/Forum-11-237/m18625984.html
  • Svar på tråden Pladdertråden!
  • MagdaA

lurk: sötis! tänkt på dig också och undrat var du varit?!

Ängel i himlen och plutt i magen!
  • lurksmulan
    Magda: Jag har suttit här, klistrad vid x-box! Sen kom nya Vi föräldrar och då läste jag den, sen har jag sovit en stund, ätit etc. Bara slappat.
    Mamma till Laban 050131 och Polly bf 070805
  • MHoof

Magda: Kan du inte gå till gyn eller bm och kolla då?

• Hannnas

Lurkis... men har den kommit nu duuuu är BN:n med i det numret?? (tror den ska det)

.?:*¨¨*:?. jag ska bli mamma - v18 .?:*¨¨*:?.
  • MagdaA

Believer: pratat med bm, hon visste inte vad det var, hon har iofs inte underöskt, men det syns ju typ inget. tror inte det är svamp, för det tok-kliar inte och jag har inge konstiga flytningar. Misstänker nån ph-förändring. Men hur åtgärda?? blir galen!

• Hannnas

Men guuud vad det ömmar hoppas det är för att det växer så det knakar ...

.?:*¨¨*:?. jag ska bli mamma - v18 .?:*¨¨*:?.
  • MHoof

Magda: Jaaadu, igen aning Är det lixom hela tiden?
    Med mitt X fick jag nå liknande, fast det kändes bara när vi hade sex så tillslut kunde jag inte för det sved och gjorde ont. Fick väl konstaterat att det var vestibulit.
    Sen tog det slut efter ett tag men med min nuvarande sambo har jag inte känt av det en enda gång.
    Det är konstigt hur hönan ändrar sig...hon kanske inte gillade X:et.

• MrsMurphy

Hej hej! Hemma och ska krypa till kojs!

Såg att ni hade en höna diskussion här... Jag har vattenfallsflytningar så fort jag rör på mig och detta kommer garanterat leda till svamp snart. Snart läge för blöja om det blir mer!

Allt är såååååååå naturligt så...
  • MHoof

Konstigt att jag inte fått svamp...inga ändringar alls förutom att den är svullen.
    Trodde jag skulle gå på svampmedel i 40 veckor. *hehe*

• MagdaA

Believer: det kliar inte. är liksom bara irriterat....jätte svårt att förklara. Men fruktansvärt drygt!

Svar på tråden Pladdertråden!