• MrsMurphy

Pladdertråden!

Hej tjejer!

Gjorde en tjattertråd för oss som äntligen fått till dessa plus efter att ha suttit och surat på Bim-listan för oss som har det lite jobbigt större delen av året!

Tänkte att vi kunde tjattra om våra nojjor och grav ångest här så kan våra darlings på listan trippa in efter att dom får sina plus. Istället för att vi terroriserar dem där med just dessa saker!

Nu ska vi se till att det går vägen denna gången! Skrattande

Går allt för lätt blir man fort dum...
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-19 18:31:20:
    Och här är den kära gamla tråden!

www.familjeliv.se/Forum-1-180/m13746119.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-19 19:40:41:
    Här kommer fortsättningstråden!

www.familjeliv.se/Forum-11-237/m18625984.html
  • Svar på tråden Pladdertråden!
  • MHoof

Magda: Du kanske har blivit torr? Förstår att det är drygt. Men går det inte över snart så tycker jag du ska gå å undersöka dig.

• MagdaA

ska till bm den 22:a. fast jag ska iofs tillläkarn den 16:e... han sk göra vul då så han borde kunna kolla...

Ängel i himlen och plutt i magen!
  • MagdaA

Believer: känns alltid bättre på morgonen, då jag sovit naken så det fått vara luftigt hela natten. Nu har jag gått med kjol hela dagen, utan trosor, men det blir ju endåmer instängt än på natten... blir så less!

• Hannnas

Magda... har du ringt din BM o sagt att lactalen inte fungerar då?? för du kan ju inte ha det så här ända tills du ska träffa läkaren nästa gång

.?:*¨¨*:?. jag ska bli mamma - v18 .?:*¨¨*:?.
  • JUSTer

Men Magda, du bor ju lite avsides, du kan ju gå byxlös hela dagen Skrattande

Använd apotekets barnolja istället för tvål när du duschar.

Gravid - v. 15
  • Hannnas

Magda.. gör det, prata med dem... för du kan ju inte ha det så där... usch vilken plåga ju

• MagdaA

JUSTer: det blir ju så kallt ju! tycker det är nog kallt å gå med kjol å ha bara ben... skulle ha haft knästrumpor. Ja, grannarna ser inte hit, det är tur! Som jag ser ut om dagarna! Nu använder jag apotekets intimtvål...

Hanna: känner mig så jobbig, ringer ju dit var å varannan dag. Senasts igår! Men glömde prata med henne om det här då..

• Hannnas

Magda.. du är inte alls jobbig... det är din höna som är klart du ska ringa! jag tror inte alls att de ser dig som jobbig

Svar på tråden Pladdertråden!