• MrsMurphy

Pladdertråden!

Hej tjejer!

Gjorde en tjattertråd för oss som äntligen fått till dessa plus efter att ha suttit och surat på Bim-listan för oss som har det lite jobbigt större delen av året!

Tänkte att vi kunde tjattra om våra nojjor och grav ångest här så kan våra darlings på listan trippa in efter att dom får sina plus. Istället för att vi terroriserar dem där med just dessa saker!

Nu ska vi se till att det går vägen denna gången! Skrattande

Går allt för lätt blir man fort dum...
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-19 18:31:20:
    Och här är den kära gamla tråden!

www.familjeliv.se/Forum-1-180/m13746119.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-19 19:40:41:
    Här kommer fortsättningstråden!

www.familjeliv.se/Forum-11-237/m18625984.html
  • Svar på tråden Pladdertråden!
  • MagdaA

Hanna: ja, du har rätt. blä! så less! vet inte om jag orkar ringa idag. Börjar lipa för ingenting då jag är så LESS! Får se om jag tar det i morgon...

Ängel i himlen och plutt i magen!
  • Hannnas

Magda.. gör som du känner såklart, men du är INTE jobbig iaf

Fasen jag är sååå trött, skulle kunna somna över tangentbordet... zzzzzzzzzzzzzzz

.?:*¨¨*:?. jag ska bli mamma - v18 .?:*¨¨*:?.
  • Jaylin

Måste berätta för er åxå... jag är lat så jag kopierar bara över texten...

Min doktor ringde nyss - provsvaren hade redan kommit! Jag har - föga överraskande - ingen bra ägglossning. Så nu ska jag få pergo!!!! Guuud vad fort det gick!
    Har inte mensen kommit om 14 dagar så får jag medicin som sätter igång den. Sen ska jag ta blodprov på 3:e och 10:e dagen och börja med pergo på 5:e dagen!!!

Nu börjar det ljusna vid horisonten!!!!!

• Hannnas

Häääärligt Jaylin!! Grattis!! Nu är bollen Äntligen i rullning!! Nu ska det bakas bebis

.?:*¨¨*:?. jag ska bli mamma - v18 .?:*¨¨*:?.
  • MagdaA

tror jag ska gå å lägga mig en timme. Sitter bara å lipar. Känns löjligt. Borde ju va hur nöjd som helst egentligen...

• MrsMurphy

Ta detta rätt nu Magda men det är förbannat skönt att se att det inte bara jag som har blivit en hormonstinn lipsill! Jättekramar! Och du är inte jobbig! Ring om det är jobbigt!

Allt är såååååååå naturligt så...
  • lurksmulan
    Hanna: BN? Menar du buggan?
    Mamma till Laban 050131 och Polly bf 070805
  • JUSTer

Jag gråter också hela tiden. Mest när jag sitter och sneglar på trådar som heter typ "Nu är mina tvillingar här" Finns det nåt sötare än två små nyfödda som sover näsa mot näsa..............Gråter

Men det kan vara för andra saker också: Nej, Kalles randiga är slut!! Gråter

Gravid - v. 15
  • MrsMurphy

För mig har det helt slagit slint. Ena sekunden asbölande över div löjliga saker. Andra sekunden så svartnar det i huvudet av ilska och jag förvandlas till en galen tjur. Räcka ut tungan Kanske är tur att jag sover bort större delen av dygnen?

Allt är såååååååå naturligt så...
  • MagdaA

Idag är det inte bara de vanliga hormon-tårarna som kommer. Gråter Nä, nu blir det soffan. Kan ju alltid hoppas att det är nån någorlunda hyffsad serie att glo på...

Svar på tråden Pladdertråden!