• MrsMurphy

Pladdertråden!

Hej tjejer!

Gjorde en tjattertråd för oss som äntligen fått till dessa plus efter att ha suttit och surat på Bim-listan för oss som har det lite jobbigt större delen av året!

Tänkte att vi kunde tjattra om våra nojjor och grav ångest här så kan våra darlings på listan trippa in efter att dom får sina plus. Istället för att vi terroriserar dem där med just dessa saker!

Nu ska vi se till att det går vägen denna gången! Skrattande

Går allt för lätt blir man fort dum...
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-19 18:31:20:
    Och här är den kära gamla tråden!

www.familjeliv.se/Forum-1-180/m13746119.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-19 19:40:41:
    Här kommer fortsättningstråden!

www.familjeliv.se/Forum-11-237/m18625984.html
  • Svar på tråden Pladdertråden!
  • MHoof

magda: Min ser inte ut som vanligt...helt svullen typ. Blääää!
    Du får säga till den att uppföra sig

• MagdaA

Tycker ni ska va lite glada så länge ni kan jobba nogorlunda bra... jag pallar ju inte ens 30 min i lugnt tempo ute hos mina små djur...

Ängel i himlen och plutt i magen!
  • MHoof

Jag är glad att jag klarar jobba 6 timmar åt ggn

• MagdaA

Believer: inte så lätt. *suck* vill bara att det ska bli som vanligt!

• JUSTer

Magda: Han var med och plockade ut mig för snart 33 år sedan. Han lyckades förhindra att jag föddes 2 månader för tidigt. Mamma fick massa förvärkar/sammandragningar men han rekomenderade henne att dricka lite whiskey i avslappnande syfte......

Hmmmm, det förklarar en hel del......Fundersam

Gravid - v. 15
  • MHoof

Jo förstår dig Magda...men det blir ju det tillslut

• MagdaA

JUSTer: haha! drack hon whiskey då? Hört MÅNGA som han hjälpt med både det ena och det andra, men att han tydligen satt skräck i många också. Har du träffat honom?

Believer: säker på det? vet ju inte vad problemet är å då är det ju svårt att åtgärna det...

• MHoof

Magda: Tänkte mer efter bebis är född, då kommer det nog gå till det normala igen. Det är nog inte så konstigt att hönan blir annorlunda pga alla hormoner och allt nytt som händer. Det är det man får ta som kvinna...synd att inte karlarna oxå kan bli gravid så skulle man ha kunnat välja vem som skulle vara det. *haha*

• MagdaA

Believer: jo, men ska man gå med detta svidande och irritation i flera månader till? Kan ju inte va normalt ju!?!

• lurksmulan
    Magda: Vill bara säga att jag har tänkt på er hela dagen. Det var nog min första tanke i morse!

Kickan och jazzy: Det blir INGEN Brio Happy för oss! Nya Vi föräldrar kom idag och den har fått näst sämst betyg! På säkerhetstestet har den fått 1 av 5! Förvånad
    Vi ska åka iväg och kolla vagn när vi hämtat Laban på dagis iaf, så får vi se vad som bestäms.
    Mamma till Laban 050131 och Polly bf 070805
Svar på tråden Pladdertråden!