• MrsMurphy

Pladdertråden!

Hej tjejer!

Gjorde en tjattertråd för oss som äntligen fått till dessa plus efter att ha suttit och surat på Bim-listan för oss som har det lite jobbigt större delen av året!

Tänkte att vi kunde tjattra om våra nojjor och grav ångest här så kan våra darlings på listan trippa in efter att dom får sina plus. Istället för att vi terroriserar dem där med just dessa saker!

Nu ska vi se till att det går vägen denna gången! Skrattande

Går allt för lätt blir man fort dum...
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-19 18:31:20:
    Och här är den kära gamla tråden!

www.familjeliv.se/Forum-1-180/m13746119.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-19 19:40:41:
    Här kommer fortsättningstråden!

www.familjeliv.se/Forum-11-237/m18625984.html
  • Svar på tråden Pladdertråden!
  • MagdaA

Lättja: oj vad det växer!

Lurk: jag tror att många inte vågar säga nått! Dom är rädda att ta fel...tyvärr. Själv tycker man det ser ut som en klockren bäbis-mage, men folk kollar väl inte på ens mage så noga...

Jag tror Räkan också är sugen på pizza för det börjar sparka nu!

Ängel i himlen och plutt i magen!
  • MrsMurphy

JUSTer: Hela min värld vet! Svårt att missa med tanke på att jag dels ser ut som en vandrande luftballong plus att det är ett evigt skvaller på alla...

Allt är såååååååå naturligt så...
  • lurksmulan

JUSTer: Min mamma vet, vilket innebär att alla vet. Hon babblar till alla. Sen vet min mormor och morfar, och jag trodde att de andra visste. Men det gjorde de visst inte.
    Sen vet alla vi hörs eller umgås med.

Mamma till Laban 050131 och Polly bf 070805
  • MagdaA

Köpte en gravid-tidning idag. Där stod det om den nya "trenden" Att ta reda på könet på bäbisen i magen. Fler bm var emot det eftersom det fanns endel som fått fel uppgifter. En kvinna berättade att hon varit på Mamma Mia på köns ul. hon som gjorde ul var 150% säker på att det var en flicka, men hon fick en pojke. Hon sa att visst älskade hon sin son, men det var som om hon förlorat en dotter, som aldrig funnits... Hoppas det inte händer allt för ofta! Shit alltså! Tänk om man får vara med om det själv!

• lurksmulan
    Magda: Oj! Vad dramatiskt tänkt! Hm, så känner inte jag alls. Skulle det visa sig vara fel skulle det givetvis vara snopet, men det vore ju precis lika roligt ändå. Nästan roligare, tänk vilken historia att berätta! Men det är klart, vill man hemskt gärna ha en viss sort, får veta att det är det och sen stämmer det inte, då är det väl kanske jobbigt.
    Men jag är väldigt kluven, det känns som om många tar reda på könet av "fel" anledning.
    Mamma till Laban 050131 och Polly bf 070805
  • MagdaA

lurk: den här tjejen hade 2 el 3 söner sen innan å ville gärna ha en dotter, så för henne vart det nästan en chock...

nu ska vi åka. Pizza!!! KRAM KRAM

• Thezzizen

Hej igen...

Nu har jag slängt på tvätten, disken, duschat och tänt lite ljus här inne, plockat fram godiset och min äppelmer och myst ner i soffan. Nu är det desperate housewifes som gäller på videon

Lättjis: Vilken härlig bäbismage du fått!

Vi har inte berättat för nån än, känns på nåt sätt att det inte är bråttom heller... Konstigt nog.....

• jazzy

Drt är bara ni på FL som vet & mamma (sonen räknade ut det själv )

• Dulia

Lurk, Lättja och Magda, ni har jättefina magar!!!

Lurk, visst syns det att du är gravid. Jag tror som Magda att folk kan vara rädda för att säga något utifall det inte skulle vara rätt.

En dotter född aug -05 och BF 6/6 -07
  • MagdaA

morrn morrn! Nån fler än jag som är vaken? Jag är trööööt! men kunde inte somna om... håller på å koka ägg nu, snart frukost.

Svar på tråden Pladdertråden!