• MrsMurphy

Pladdertråden!

Hej tjejer!

Gjorde en tjattertråd för oss som äntligen fått till dessa plus efter att ha suttit och surat på Bim-listan för oss som har det lite jobbigt större delen av året!

Tänkte att vi kunde tjattra om våra nojjor och grav ångest här så kan våra darlings på listan trippa in efter att dom får sina plus. Istället för att vi terroriserar dem där med just dessa saker!

Nu ska vi se till att det går vägen denna gången! Skrattande

Går allt för lätt blir man fort dum...
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-19 18:31:20:
    Och här är den kära gamla tråden!

www.familjeliv.se/Forum-1-180/m13746119.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-19 19:40:41:
    Här kommer fortsättningstråden!

www.familjeliv.se/Forum-11-237/m18625984.html
  • Svar på tråden Pladdertråden!
  • 2007

Magda: Jag håller alla tummar jag har för att allt ska gå bra för dig och Micke nu. Det får bara inte hända något igen. Kram

Uppdaterar listan igen också:

Väntar på bebis-listan

Believer v.31 Bf 17 maj. Väntar en underbar FLICKA
    2007 v.31, Bf 20 maj
    Dulia v.28, Bf 6 juni (Marie tror pojke, jag tror flicka)
    lurkan v.20, bf 5 augusti (flicka enligt rutin-ul). Köns-UL 4/4
    Magda v.20, Bf 6 augusti (pojke tror vi, flicka enligt Marie)
    Mamma till F&S v 19 Bf 8 Augusti RUL 22/2
    Hanna v.19, Bf 11 augusti (funderar, kan det vara en kille ändå) KönsUL 7/5
    Lättja v.16, Bf 28 augusti (rödlätt, överaktiv, tjock tjej enligt Maries oerhört tillförlitliga lista)
    JUSTer v.16, Bf 2 september (pojke enligt Marie)
    Kickan v. 13, BF 21 september (pojke tror jag)
    bobo (hemligaärtan) v.13, BF 22-23 september
    Thezzizen v.12, BF 25 september (manuellt räknat 27/9)
    missK v.10, BF 13 oktober (flicka enligt Marie)
    Angiee v.9 BF 15 Oktober (flicka enligt Marie)
    Jazzy v.7 BF 28 oktober (pojke enl Marie)

BF 20 maj
  • after eight

Kikar in. LÄste om Magda. Fy sjutton alltså att hon inte bara kan få slappna av. Håller tummarna för att allt ser bra ut. Skönt att läkarna i alla fall har henne under uppsikt. KRAM Magda!!!

Kroppen är allt en bra konstig manick!
  • MrsMurphy

Mem hua vad nervös jag blir nu! Det måste gå jättebra nu för Magda!

Och du får inte blöda nåt mer nu Thezz! Jag får ju hjärtstillestånd av detta hela tiden!

Kramar alla!

Allt är såååååååå naturligt så...
  • Prisssan
    Gråter Åhnej! Åh nu blev jag helt bölig... Magda tänker på dig. Kramar!

Och Thezz du med- Kramar, hoppas det var sista gången du såg blod.
    Hjärtat har sina skäl som förståndet inte kan fatta...
  • Thezzizen

Morgon tjejer....

Här är man vaken sen sju, känns som om kl är halv tio. men gå upp tänker ja inte göra än.

Usch känner mih tvunen att plugga massa inför den där kursen ja har i april, ha ingen lust!

Var på toa precis o inge mer blod, dock har dekommit typ två bruna droppar i natt. *suck*

vet ni s¨här på morgonen, n'r man liggeri sängen så känner man sig ju alltid jättesmal, eller ja hungrig o insjunken o så över magen. Nu gör man det men nedanför naveln känns de inte så, där finns en konstig hård k'nsla, inte som man känner utifrån men ändå... Lite kontigt

• Hannnas

Morron tjejjer...

Thezz.. otäckt med blod tycker jag MEN jag tror ändå på dig... men kolla upp det om det kommer mer, lova....

Magda & Micke... Denna gången FÅR det inte hända nåt!!! Det ÄR er tur!! Skillnaden från sist är att ni nu har koll hela tiden, proffs som hjälper er INNAN nåt händer.. så det kommer gå vägen... *bestämd*

Idag har jag mkt på förmiddagen, sen är det ju avstängt här mellan 9-11... så vi hörs i eftermiddag tjejjer... saknar er redan

.?:*¨¨*:?. jag ska bli mamma - v19 .?:*¨¨*:?.
  • Hannnas

Glömde förresten... Anders fick känna de första sparkarna igår!!! 2 rejäla buffar rakt i handen fick han så tydliga och man undrar ju vad det är för en liten atlet som ligger där inne, för det var inget snack verkligen hihiiiiii *lycka*

.?:*¨¨*:?. jag ska bli mamma - v19 .?:*¨¨*:?.
  • MrsMurphy

Hanna: När började du känna av bebben?? Fundersam Vill också! *Lättja drar fram surläppen*

Allt är såååååååå naturligt så...
  • Thezzizen

Morrn Hanna, mysigt och kunna känna bebben. Vill jag också göra...

*drägglar med lättjas surläpp*

Ja , om de kommer minsta lilla blod mer så ringer ja..

• Prisssan

*Tittar in o känner mer hopp* Kan inte låta bli att hoppas, vet att jag blir ledsen idag eller imorgon men jag struntar i det!

Hjärtat har sina skäl som förståndet inte kan fatta...
Svar på tråden Pladdertråden!