• MrsMurphy

Pladdertråden!

Hej tjejer!

Gjorde en tjattertråd för oss som äntligen fått till dessa plus efter att ha suttit och surat på Bim-listan för oss som har det lite jobbigt större delen av året!

Tänkte att vi kunde tjattra om våra nojjor och grav ångest här så kan våra darlings på listan trippa in efter att dom får sina plus. Istället för att vi terroriserar dem där med just dessa saker!

Nu ska vi se till att det går vägen denna gången! Skrattande

Går allt för lätt blir man fort dum...
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-19 18:31:20:
    Och här är den kära gamla tråden!

www.familjeliv.se/Forum-1-180/m13746119.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-19 19:40:41:
    Här kommer fortsättningstråden!

www.familjeliv.se/Forum-11-237/m18625984.html
  • Svar på tråden Pladdertråden!
  • Thezzizen

hej lättjis.....

Ja jag vill vara med till magda isåfall!

Nu har jag varit ute på 45 minuters promenad o tittat på snödroppar o njutit i solen, sen har kissarna o jag suttit i solen på balkongen. Härligt med vårsol!!!!

jag ringde till kk, fast de har inteblött nåt mer. Jag hann knappt avsluta vad jag ville förrns hon hade bokat in mig på jouren kl 15 idag. Men fy för doktorn, att jag tajmar så illa på dagarna.... *suck*, det är både på gott o ont man känner dem yrkesmässigt..

• lurksmulan
    Lättja: Bra tänkt! Jag vet inte heller vad bara! Jag vill också vara med i sånt fall!

Thezz: Vad bra att du får komma dit så fort!
    Mamma till Laban 050131 och Polly bf 070805
  • Tindra04

Hej tjejer!

Tindra04 här. En god vän till Magda. Har precis pratat med henne och hon var vid gott humör trots allt. Hon ska opereras i morgon. De ska sätta cerklage (eller vad det heter). Hon tyckte det kändes skönt. Hon räknar med att vara kvar på sjukhuset resten av veckan.

Hon hälsar så gott till Er alla!

Tindra 04 - Med tvillingar i magen
  • lurksmulan

Tack för infot Tindra!!

Så det är ingen fara för räkan nu?

Mamma till Laban 050131 och Polly bf 070805
  • Tindra04

Nej! Räkan mår bra! H*n hade vinkat till Magda på ultraljudet. Som sagt ingen fara för räkan. Och Magda var på gott humör så det kändes i alla fall skönt!

Tindra 04 - Med tvillingar i magen
  • Thezzizen

Hej Tindra, vad skoj att du uppdaterar oss när vi går med ont i magen för magda..

Hälsa jätte mkt tillbaka

• Hannnas

Lättja.. bra idé!! Jag är med oxå såklart

Lättja & Thezz... tror det var i v16 ungefär som jag började känna små "pickningar/nervryckningar" från bebis... men har ju varit osäker ett tag, men vet nu att det är bebis som ropar "hej mamma" ... sen är jag fjantig oxå för jag vill känna hela tiden för att vara säker, men det gör jag inte... men någon gång varje dag nu sen en vecka tillbaka ungefär... så v18 kan man säga att det kom mer tydligt och jag var mer säker på vad som var vad

Thezz... åhh skönt att du får kolla redan idag!! När kommer du in sen o rapporterar??

.?:*¨¨*:?. jag ska bli mamma - v19 .?:*¨¨*:?.
  • Hannnas

Tindra... taaaack snälla o hälsa Magda från oss alla såklart!!! Får en liten tår av lättnad faktiskt...

.?:*¨¨*:?. jag ska bli mamma - v19 .?:*¨¨*:?.
  • Prisssan

Åh vad skönt att höra att det just nu är lugnt för Magda! Hoppas att detta blir bra nu!

Hjärtat har sina skäl som förståndet inte kan fatta...
  • Thezzizen

Hej igen hanna....

Jo, jag åker direkt hem sen så då kikar jag nog in här igen. Ska vara lite fräck o be om en bild också. Om jag rubbar den ryska doktorn..

vad tror ni om till magda då, några förslag?

Svar på tråden Pladdertråden!