• MrsMurphy

Pladdertråden!

Hej tjejer!

Gjorde en tjattertråd för oss som äntligen fått till dessa plus efter att ha suttit och surat på Bim-listan för oss som har det lite jobbigt större delen av året!

Tänkte att vi kunde tjattra om våra nojjor och grav ångest här så kan våra darlings på listan trippa in efter att dom får sina plus. Istället för att vi terroriserar dem där med just dessa saker!

Nu ska vi se till att det går vägen denna gången! Skrattande

Går allt för lätt blir man fort dum...
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-19 18:31:20:
    Och här är den kära gamla tråden!

www.familjeliv.se/Forum-1-180/m13746119.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-19 19:40:41:
    Här kommer fortsättningstråden!

www.familjeliv.se/Forum-11-237/m18625984.html
  • Svar på tråden Pladdertråden!
  • Hannnas

thezzz... bra tanke med bild.. vill ju se lilla underverket

.?:*¨¨*:?. jag ska bli mamma - v19 .?:*¨¨*:?.
  • Thezzizen

Hanna, de finnsju bild redan ju på alien. Det lär väl inte hänt så mkt på sex dgr antar jag... om nu allt är som det ska.

Om det är som det ska, ska jag köpa med top hat hem o fira!

• Hannnas

thezz.. ja men meeeeeer ju o nu har lillskiten växt ännu mer ju!! 6 dagar är mycket ändå faktiskt

• Thezzizen

Jag kikade på din bild hanna, om man ska gå efter måtten där så ska min ha växt 7 mm sen sist.. Då jag är i 11+5 idag..

• after eight

Jag vill också gärna vara med om ni skickar nåt till Magda. Åh vad skönt att hon ändå var vid gott humör och att räkan verkar må bra!!

Kroppen är allt en bra konstig manick!
  • Hannnas

thezz.. o det låter ju väldigt rimligt oxå du sa det säkert sist, men kollade de var moderkakan låg sist?

• Thezzizen

hanna, nä jag tänkte på det idag. Bm som ja pratade med, sa att jag nog är i den tiden då man vill ha lite koll på ev blödningar. Undrar då om hon menar tillväxt av moderkakan då. Har den tagit över nu vid den här tiden?

Ska hämta min mammapraktika bok idag också, den hade kommit nu såg jag =)

• Hannnas

thezz.. moerkakan börjar ju ta över runt v9-10 ungefär... och allt det ska vara helt klart vid fullgången v12 senast... därför man säger att  mf riskerna är så små efter denna vecka och även därför man kan vara mer säker på att det gått vägen redan i v10+ om man ser hjärtat

Ja be dem kolla läget på moderkakan, kan ju vara den som orsakar blödningar oxå

• Thezzizen

hanna, ja det är ju inte bara en sak att hålla reda på precis... Nä ska försöka förhöra så mkt som möjligt. Dock vet jag att om de är en frisk bebis på skärmen kommer jag inte kunna tänka så mkt mer *S*

• Hannnas

thezz.. vaddå OM.. klart att det är

Svar på tråden Pladdertråden!