• MrsMurphy

Pladdertråden!

Hej tjejer!

Gjorde en tjattertråd för oss som äntligen fått till dessa plus efter att ha suttit och surat på Bim-listan för oss som har det lite jobbigt större delen av året!

Tänkte att vi kunde tjattra om våra nojjor och grav ångest här så kan våra darlings på listan trippa in efter att dom får sina plus. Istället för att vi terroriserar dem där med just dessa saker!

Nu ska vi se till att det går vägen denna gången! Skrattande

Går allt för lätt blir man fort dum...
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-19 18:31:20:
    Och här är den kära gamla tråden!

www.familjeliv.se/Forum-1-180/m13746119.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-19 19:40:41:
    Här kommer fortsättningstråden!

www.familjeliv.se/Forum-11-237/m18625984.html
  • Svar på tråden Pladdertråden!
  • Thezzizen

hallå igen,

Nu har jag handlat top hat, äppeldricka o leverpastej, vad det ska firas! Det var verkligen en snabbvisit på jouren, in o ut på fem minuter tror ja. Kom på i efterhand att jag sa att jag v ar i fel vecka också. Först ul på magen, sen vul. jg hann nte se så mkt, men hon sa att bebisen rörde sig och hjärtat slog och det var de absolut viktigaste tyckte hon. Var blödningen kom ifrån var inte lika viktigt. Hon tittade på moderkakan iaf, och den låg ganska långt ner men om jag fattade alla vinklar o vrår rätt på den där skärmen låg den iaf inte för tappen...men långt ner.. Hon trodde den skulle klättra upp.

Som ni förstår hann jag kanppt ens tänka på o be om bild tyvärr, o jag hann ju knappt se ngn bebis heller. Men den mår bra.

Bel: Hej, du har sån jädra fin mage du!

• Hannnas

Bel.. Räcka ut tungan

Thezz... underbart!!!!! hihiiiiii ja nu behöver du ju inte tänka alls om du blöder mer för det kommer uppenbarligen inte från något som har med bebis att göra iaf din mysa lever o mår bra ju **glad** 

.?:*¨¨*:?. jag ska bli mamma - v19 .?:*¨¨*:?.
  • MizzLizzy

THEZZ: Åh va skönt! Har tänkt på dig hela eftermiddagen och blir alldeles tårögd nu. Grattis!!!  Nu kan du slappna av och njuta! Kram

• Happy baby

Believer: Fiiiin mage!

Thezz: Underbart! Grattis!

• Thezzizen

Ja visst kan jag! kanske ska börja njuta lite...

Men jag har ju ingen att njuta med, det är ju fortfarande ingen som vet...

• Hannnas

woohooo tror minsann jag kommer få en vilding till bebis för jäklar vad starka ben o fötter den lille rackaren har redan fasar nästan inför perioden då sparkarna riktas mot revbenen..

• Hannnas

thezz.. du måste ju dela detta med någon ju!!! Du har ju ALL anledning att fira o vara lycklig nu ju

• Thezzizen

Ja du, men jag vetju inte med vem. tappade helt lusten efter min mors kommentar här om dagen..
    Och du njut av din kickboxare nu!=)

• Thezzizen

Gallina.... vi har inget planerat när vi skulle berätta.. och nu känns det ganska fånigt på nåt sätt, vad ska jag liksom säga..

Svar på tråden Pladdertråden!