• MrsMurphy

Pladdertråden!

Hej tjejer!

Gjorde en tjattertråd för oss som äntligen fått till dessa plus efter att ha suttit och surat på Bim-listan för oss som har det lite jobbigt större delen av året!

Tänkte att vi kunde tjattra om våra nojjor och grav ångest här så kan våra darlings på listan trippa in efter att dom får sina plus. Istället för att vi terroriserar dem där med just dessa saker!

Nu ska vi se till att det går vägen denna gången! Skrattande

Går allt för lätt blir man fort dum...
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-19 18:31:20:
    Och här är den kära gamla tråden!

www.familjeliv.se/Forum-1-180/m13746119.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-19 19:40:41:
    Här kommer fortsättningstråden!

www.familjeliv.se/Forum-11-237/m18625984.html
  • Svar på tråden Pladdertråden!
  • jazzy

Morrn morrn

Snart får du känna bebbben.LÄttja!!!!

• lurksmulan

Usch vad jag är orolig för Magda.

Mamma till Laban 050131 och Polly bf 070805
  • MrsMurphy

Ja fyn fan! Jag har rejäl råångest över henne nu. Klump i magen. Fasen vad allt ska strula! Men skönt att hon är på sjukhuset iaf!

Allt är såååååååå naturligt så...
  • lurksmulan

Ja förhoppningsvis är det andra förutsättningar den här gången, när de vet vad det handlar om. Och givetvis hoppas vi ju allra mest på att det inte är någon förändring trots allt. Det är jättebra att de har koll på henne och att hon känner själv när det känns konstigt!

• Thezzizen

hej igen tjejer...

Hörrni, kan de göra nåt åt magda nu tror ni, elle rär det bara att vänta ut o sängläge o allt det där? Nån som vet? Fast iof, Micke sa misstänkt frändring, de kanske bara mätte fel?

än så länge inge mer blod här, inte en tillstymmelse.. Dock känns magen mer, hade som mensvärk igår och den känns idag att den finns där...

• Prisssan

*Undrar också om Magda o vad som kan göras*

Hjärtat har sina skäl som förståndet inte kan fatta...
  • lurksmulan

Min jobbarkompis var ju med om samma sak. På henne gjorde de cerklage och sen blev hon sängliggandes hela graviditeten.

Thezz: Vad jobbigt, skulle du ringa de idag eller?

• Thezzizen

kan man sätta cerklage när som helst i graviditeten? inte bara i början?

Lurka, ja tänkte ringa om de blöder nå mer, men de håller sig borta än så länge , peppar peppar

• MrsMurphy

Hej hej! Först in här nu ser jag... Suttit och förbannat denna sida ett tag. ´Vaddå dra igång kl 11 igen?

Har lite funderingar om Magda. Mår kymens för hennes pärs nu och jag funderar på om man ska skicka upp nåt? Jag har hennes adress. Men vad?

Allt är såååååååå naturligt så...
Svar på tråden Pladdertråden!