• MrsMurphy

Pladdertråden!

Hej tjejer!

Gjorde en tjattertråd för oss som äntligen fått till dessa plus efter att ha suttit och surat på Bim-listan för oss som har det lite jobbigt större delen av året!

Tänkte att vi kunde tjattra om våra nojjor och grav ångest här så kan våra darlings på listan trippa in efter att dom får sina plus. Istället för att vi terroriserar dem där med just dessa saker!

Nu ska vi se till att det går vägen denna gången! Skrattande

Går allt för lätt blir man fort dum...
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-19 18:31:20:
    Och här är den kära gamla tråden!

www.familjeliv.se/Forum-1-180/m13746119.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-19 19:40:41:
    Här kommer fortsättningstråden!

www.familjeliv.se/Forum-11-237/m18625984.html
  • Svar på tråden Pladdertråden!
  • MHoof

Hmmm, hade det vart nåt konstigt på G med Magda igår eller? Skönt att höra att det är bra iaf...

• Thezzizen

Jag tror bestämt att det är fler än jag som har vårkänslor idag... Visst är det underbart!

• lurksmulan

Och här ringer det så att jag är alldeles röd om öronen!!
    Nu har jag tagit av mig mitt headset för första gången på 45 minuter!

Mamma till Laban 050131 och Polly bf 070805
  • Hannnas

Lurkis.... vad är det du jobbar med?? har glömt Generad

fasen... tarmarna som tydligen har flyttat in under revbenen bubblar som attan, satan vad obehagligt det är

.?:*¨¨*:?. jag ska bli mamma - v19 .?:*¨¨*:?.
  • lurksmulan

Hanna: Jag är hyreshandläggare på HSB. Nu ringer alla om att de har påminnelser, de har fått sina nya avier eller INTE fått de.

• MHoof

Åh det ilar i en tand...en framtand i underkäken. *ajaj*

• Hannnas

lurkis.. hihi vilket otacksamt jobb mellan varven då ... *torkar svetten ur dina öron*... känner du oxå hur tarmarna bubblar under revbenen, eller är det bebis som kickar åt det hållet och orsakar detta tror du?

• lurksmulan
    Hanna: Ja ibland blir man tokig. Jag börjar få kraftig huvudvärk för att jag inte har suttit utan headsetet knappt alls på eftermiddagen.
    Jag kan känna att det blubbar lite under revbenen, men jag har inte funderat så mycket över vad det är!
  • Hannnas

lurkis... ja jag kan inte sluta tänka på det för det är så mycket o så enormt störigt Skrikandes

bel... ett besök hos tandiz innan förlossningen kanske

• MHoof

Ny magbild finns i mitt galleri, både framifrån å från sidan!

Svar på tråden Pladdertråden!