• MrsMurphy

Pladdertråden!

Hej tjejer!

Gjorde en tjattertråd för oss som äntligen fått till dessa plus efter att ha suttit och surat på Bim-listan för oss som har det lite jobbigt större delen av året!

Tänkte att vi kunde tjattra om våra nojjor och grav ångest här så kan våra darlings på listan trippa in efter att dom får sina plus. Istället för att vi terroriserar dem där med just dessa saker!

Nu ska vi se till att det går vägen denna gången! Skrattande

Går allt för lätt blir man fort dum...
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-19 18:31:20:
    Och här är den kära gamla tråden!

www.familjeliv.se/Forum-1-180/m13746119.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-19 19:40:41:
    Här kommer fortsättningstråden!

www.familjeliv.se/Forum-11-237/m18625984.html
  • Svar på tråden Pladdertråden!
  • after eight

Tack ni är gulliga. Ska försöka rycka upp mig.

Kom till dagis och fajtades i 25 minuter med en hysterisk 2-åring som absolut INTE tänkte gå hem. Om så där 2½ år har ni 2-årstrotsen att se fram emot tjejer! Suck!

Skönt att det gick bra på banken. Vad gjorde du där Lättja? Har din far gått bort, har jag missat nåt?

Kroppen är allt en bra konstig manick!
  • MrsMurphy

Farsan dog för ett år sen och korkade jag tog på mig att fixa bouppteckningen och sånt för han hade inga tillgångar. Men det hela har bara dragit ut på tiden för banken beter sig som om man vore en bov när man kommer för att betala och försöka slutföra saker. Så jag drar mig mer och mer men det tar verkligen aldrig slut! Skrikandes

• after eight

Usch vad jobbigt Lättja. Jag beklagar! Vad konstigt de beter sig då!

• MrsMurphy

Kruxet är att jag äger huset som han bodde i och det är hyresskulder som det handlar om. Vi tänkte inte på att sånt kunde bli problem när jag tog hand om detta men det är ju den som har bäst koll på ekonomin som ska styra upp det och det är jag som styrt upp farsans ekonomi de senaste åren. Fundersam  Så för banken skär det ju i ögonen men jag tycker fan inte dom ska lägga sig i. Skrikandes Men dom beter sig som om det är deras pengar.

Snart är det över iaf! Pust!

• Thezzizen

Halloj gravvon!

Måste be er om hjälp. jag funderar på hur det kan ge utslag så jädra tidigt. Räknar på sista mens ca 16/12, äl isåfall ca 5/1. Plussar 14/1 (!), med ev bim 17-e. kan få allt på bim mellan 23-28 september,

Kan ni inte räkna åt mig o se vad ni får fram. Jag är antingen i v3, 4 el 5 =). eller ofrtf ev mens den 17-e o då tidigt mf.
    Dock tror ja, de är endon som spottar lite o inge annat...ser ut som just nu..

• MHoof

AE: Jag har heller inte haft några grav.symptom. Var väl att brösten gjorde ont i början men jag har inte mått illa eller haft några andra symptom. Inget trött heller. Konstigt. Jag trodde man skulle ligga över toanoch spy de första 3 månaderna...*hehe* Men jag är skitglad för att jag slapp

• lurksmulan

Åh vad jag är hungrig....
    Laban och Janne badar och jag sitter här och hungrar. Janne har gjort köttfärslimpa och det har äcklat mig hela dagen att han skulle göra det, och jag känner mig inte mer sugen nu. Men jag måste äta antar jag. Jag är inte sugen på nånting alls just nu.

• after eight

Skönt att höra Believer. Jag fattar inte varför jag oroar mig så, men man tror väl att en graviditet ska vara den andra lik. Förra gången mådde jag ju apa mellan v. 7 och 10 och hade mer symptom överlag.

• MrsMurphy

Thezz: Jag känner mig hysteriskt förvirrad nu... Räcka ut tungan

Lurkan: Detta med käk är en himlans pär! Tror jag mår så dåligt för att jag missköter mig men jag kan verkligen inte få i mig nåt som jag inte är sugen på.

Svar på tråden Pladdertråden!