• MrsMurphy

Pladdertråden!

Hej tjejer!

Gjorde en tjattertråd för oss som äntligen fått till dessa plus efter att ha suttit och surat på Bim-listan för oss som har det lite jobbigt större delen av året!

Tänkte att vi kunde tjattra om våra nojjor och grav ångest här så kan våra darlings på listan trippa in efter att dom får sina plus. Istället för att vi terroriserar dem där med just dessa saker!

Nu ska vi se till att det går vägen denna gången! Skrattande

Går allt för lätt blir man fort dum...
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-19 18:31:20:
    Och här är den kära gamla tråden!

www.familjeliv.se/Forum-1-180/m13746119.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-19 19:40:41:
    Här kommer fortsättningstråden!

www.familjeliv.se/Forum-11-237/m18625984.html
  • Svar på tråden Pladdertråden!
  • MHoof

.?:*¨¨*:?. Här ska födas bebisar .?:*¨¨*:?.

2007 v23, Bf 20 maj
    Dulia v20, Bf 6 juni
    lurkan v12, bf 2 augusti (pojke enligt Marie)
    Magda v11, Bf 10 augusti (flicka tror vibåda, flicka enligt Marie)
    Hanna v11, Bf 12 augusti (flicka tror vi båda)
    Lättja v8, Bf 31 augusti (rödlätt, överaktiv, tjock tjej enligt Maries oerhört tillförlitliga lista)
    JUSTer v8 Bf 3 september
    after eight v7, BF 5 september (pojke enligt Marie)
    Believer v23, Bf 17 maj (flicka enligt Marie och mig, får snart veta )

• Hannnas

Fixar

.•:*¨¨*:•. Här ska födas bebisar .•:*¨¨*:•.

2007       v23, Bf 20 maj
    Believer  v23, Bf 17 maj (flicka enligt Marie och mig, får snart veta )
    Dulia      v20, Bf 6 juni
    lurkan    v12, bf 2 augusti (pojke enligt Marie)
    Magda    v11, Bf 10 augusti (flicka tror vibåda, flicka enligt Marie)
    Hanna    v11, Bf 12 augusti (flicka tror vi båda)
    Lättja     v8, Bf 31 augusti (rödlätt, överaktiv, tjock tjej enligt Maries oerhört tillförlitliga lista)
    JUSTer    v8 Bf 3 september
    after eight v7, BF 5 september (pojke enligt Marie)

.?:*¨¨*:?. är det vår tur nu .?:*¨¨*:?.
  • MHoof

Ah, hanna, fattade inte att man skulle lägga in efter datum. Hjärnan är inte riktigt på idag. *haha*

• MrsMurphy

Fy fasiken vilken ynklig lista vi har egentligen! Med tanke på antalet månader och deltagare!  Men denna vecka ska det bli bättre!

Nu ska jag till banken och bråka om farsans saker iger och jag brukar alltid deppa ur.  Var redo om en timme och sopa ihop mig!

• Hannnas

Beliver.. man är ju gravid för fasen då är man gröööt i skallen hör inte det till FundersamFlört

Lättja... jag sitter inte här om en timma eller jo men jag går 16:40... men sen kommer jag tibax vid 19 snåret

• after eight

Känner mig jättedeppig när jag läser att alla symptom=bra. Men då borde ju få eller inga symptom=dåligt. Gråter

Kroppen är allt en bra konstig manick!
  • Hannnas

ae... men gumsan... det är ju SÅ himla många som inte har symptom... jag blir nästan irriterad när man hör de som säger mår du illa? jamen DÅ är du ju gravid... va faaan lixom... alla de 30% som INTE mår illa men är gravida då, räknas inte de??

Nä du ska INTE oroa dig... har du bokat tid för vul än då?

• after eight

Nä, tänkte ringa i slutet av veckan, men vet knappt om jag vågar. Håller på att stressa upp mig nåt hejdlöst nu. Gråter

Kroppen är allt en bra konstig manick!
  • Hannnas

ae... men du.. DET är inte bra... ring NU o boka tid.. varför inte lixom -... gumsi *kramar*

Iof vet jag vad du menar med att stressa upp dig.. känner lite pankik jag med... men ändå.. man kan inte göra ett skit ju... inte påverka det alls... enda man kan göra är att hänga med... boka vul o se... *kram igen*

• MrsMurphy

ae: Jag tror det är upp och ner för alla! Om man ser till min förra grav så kräktes jag arslet av mig men vad fan hjälpte det??!! Majoriteten mår inte som hundar utan nu har du bara oturen att hamna med ett gäng som har ännu jävligare otur att må skit. Men jag förstår dig ändå, man blir lätt rubbad av att läsa om alla här på fl.

Det gick bra på banken! Dom tjaffsade inte utan gav mig bara blickar som om jag försöker sno deras pengar... Skrikandes

Svar på tråden Pladdertråden!