• MrsMurphy

Pladdertråden!

Hej tjejer!

Gjorde en tjattertråd för oss som äntligen fått till dessa plus efter att ha suttit och surat på Bim-listan för oss som har det lite jobbigt större delen av året!

Tänkte att vi kunde tjattra om våra nojjor och grav ångest här så kan våra darlings på listan trippa in efter att dom får sina plus. Istället för att vi terroriserar dem där med just dessa saker!

Nu ska vi se till att det går vägen denna gången! Skrattande

Går allt för lätt blir man fort dum...
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-19 18:31:20:
    Och här är den kära gamla tråden!

www.familjeliv.se/Forum-1-180/m13746119.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-19 19:40:41:
    Här kommer fortsättningstråden!

www.familjeliv.se/Forum-11-237/m18625984.html
  • Svar på tråden Pladdertråden!
  • MrsMurphy

Samma tanke Hanna!

15/3 TJEJJJEN (21:sta försöket, haft 3 mf under tiden)
    15/3 Grymt sa grisen: Har gett upp! Påbörjar utredning v 10
    16/3 Precious_alva (5:e lr. 6:e försöket, 1 barn)
    17/3 Plutten3 (3 barn, 2:a försöket efter Lucia (ofostrig graviditet), 10:e efter David (ängel)) 19/3 Livia ( 3 barn, 4:de försöket)

Allt är såååååååå naturligt så...
  • Hannnas

Lättja.. tror hon gjorde ett försök att vara aktiv för ett par veckor sedan.. minns henne inte så bra

.?:*¨¨*:?. jag ska bli mamma - v19 .?:*¨¨*:?.
  • JUSTer

Gomorron

Jag har en deppdag. När jag duschade i morse var magen helt borta. Nu sitter jag på helspänn för att känna nåt sprattel......... När ska man någonsin få känna sig lugn? Skrikandes

Gravid - v. 16
  • lurksmulan
    JUSTer: Precis däromkring upplevde jag att min mage försvann helt också! Men sen kom den tillbaka igen efter en vecka eller så.

Igår kände jag första utanpå-sparken! Jättemysigt, det var en riktigt tjongande fullträff hon fick in!

Och i morse började jag skratta högt på tåget åt boken, den kommer verkligen Magda gilla!
    Mamma till Laban 050131 och Polly bf 070805
  • MrsMurphy

JUSTer: Har du kännt av mycket sprattel?

Vill också! Osäker på om det var bebbe eller tarm som jag kände igår... Är tarmarna ca 4 cm under naveln nu? Fattar inte vad alla organ är just nu...

Allt är såååååååå naturligt så...
  • Kickan 84

Hello tjejer!

Sambon låg och lyssnade på magen igår, han tyckte att bubblandet där "nere" skilde sig från hur det normalt brukar låta, men vad vet jag?

Idag är det idrottsdag, ska stå ute i solen hela dagen!

Domen hos läkaren igår var influensan, inget annat fel, även urinprovet såg bra ut.

Vilda bebin bor i min mage! ♥
  • Hannnas

Juster.. känner oxå att min mage försvinner mellan varven... men poff så är den där igen

Lurkis... myyyyysigt!!! fick mig oxå ett par rejäla buffar igår kväll... men lustigt är att efteråt så känner man nada igen.. en eller ett par rejäla och sen nada igen...

Lättja.. vill inte vara neg MEN det kan vara tarmar/mage ... men det kan oxå vara bebi när jag kände i v16-17 så var det antingen åt ljumsken till eller strax ovan blygdbenet... nu håller snäckis sig mellan navel o blygdben med sparkar...

NU har kickboxaren vaknat känner mest när jag sitter upp och på dagen... eller när jag ligger tillbakalutad o vilar i soffan på kvällen... men mest aktivitet på dagen, och hårdast på kvällen

• Hannnas

Kickis.. sköönt att urinprovet varm bra!! ingen mer uvi då? men antibiotika mot influensan gissar jag... usch så trist...

Nu ska jag bara sticka en patient... waaait

• JUSTer

Jag har kännt en del sprattel, och det är oftast typ 4 cm under naveln. Så, det är nog bebisen du känner Lättja. Det liksom kittlar till på insidan.

Tror att jag kände nåt nyss faktiskt. Är inte övertygad ännu, dock.

Gravid - v. 16
Svar på tråden Pladdertråden!