Inlägg från: lurksmulan |Visa alla inlägg
  • lurksmulan

Pladdertråden!

Dulia: Ha ha, vilken jobbig dröm! När jag väntade Laban drömde jag att jag hela tiden tappade bort våra katter! Jag brukade åka buss med de i en korg och så var alla borta hela tiden! Man behöver inte vara psykolog för att fatta vad det handlar om!

Nu har jag bokat vul på tordag 10.05! Nu jäklarns ska det bli slut på mitt gnäll!

• lurksmulan

Kickan: Går du privat kan ingen neka dig. Jag ringde en privat klinik, sa att jag bara ville kolla att allt var okej, fick en tid, får åka dit och hosta upp 260:- och titta på minigrisen!

• lurksmulan

Kickan: Nä vad jobbigt att det inte finns någon privat! Men hur är det möjligt?! Bor inte du i en hyffsat stor stad? Typ Umeå va?

• lurksmulan

Äh, skräp-Umeå då! Tänk vilken business man skulle ha som ensam privat gyn där! Har folk inget affärssinne alls?!

På tal om mammakläder såg jag en jättefin tröja på Lindex (förutom den jag köpte) men jag ville inte köpa den än, det kändes så fånigt.

• lurksmulan

Jag har blivit lite försenat eftermaten-trött så jag har också fullt sjå att hålla ögonen öppna!
    Dessutom är det så trååååkigt på mitt jobb!

• lurksmulan

Hanna: Ja vi kan nog slåss om vem som har tråkigast. Här leker alla utom jag "vem låtsas bäst att jag har mest att göra" medans jag öppet visar att jag inte har något att göra. Jag sitter och surfar lite, jobbar lite, dricker choklad, surfar lite till, pratar med Janne, surfar, jobbar lite....

Nu blev jag jätteglad över att jag ska på ul på torsdag! Jag startade en annan tråd (som Hanna vet ) och efterlyste bilder från ul i v. 14 och fick då höra att det inte är särskilt stor skillnad mellan vad man ser i v. 14 och på rutin-ul i v. 18!

• lurksmulan

ae: Hänger inte med, har din svåger tagit hem folk till er när ni inte varit hemma och nu har den personen hittat dig på fl?!

• lurksmulan

ae: Okej, hmm, men det låter ändå inte roligt!

Hanna: Min man hade stora svårigheter att komma ihåg hur dåligt jag mådde förra gången, och när vi pratade om det sa han alltid "nä men så farligt var det faktiskt inte". Lätt för honom att säga!
    Jag vill se honom spy i 15 veckor och gå ner 8 kg innan han uttalar sig!

• lurksmulan

Ja men jag fick honom i morse! Jag ojade mig och sa att jag nog inte är gravid och då sa han "nä för du mår illa och är jättetrött och har svårt att äta för ingenting menar du" (ironiskt). Ha! Då vet han ju hur jag mår även fast han ibland är jättedålig på att låtsas om det (han försöker fortfarande ge mig dåligt samvete när jag är trött och vill lägga mig kl 21).

• lurksmulan

ae: Ha ha ha! Han kan ju åka dit och hälsa på om han vill dit så ofta!

Dulia: Det är bra, mer elak humor åt folket! Jag brukar också skratta när tanterna på jobbet har panik åt allt möjligt och omöjligt.

Svar på tråden Pladdertråden!